Det blev liksom sommar igen. Dagens enklaste val fångat på bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta min dåliga svenska nu; med det är ju fan ta mig genialt!
Föra bok över enheterna med vridringen har jag aldrig kommit på att man kan göra men det det är ju perfekt den typ enda gång per år man behöver det![]()
I och för sig.. fast det ser ju ”bättre ut” om man inte gör det så mycketMan ska bara komma ihåg att vrida på den också![]()
Åh, det där är en god idé. Riktigt bra faktiskt!Veckans inköp får nog bli sommarklockan, blänker fint i solen och tål slit och släng![]()
![]()
Solitt guld?Veckans inköp får nog bli sommarklockan, blänker fint i solen och tål slit och släng![]()
![]()
Det tvivlar jag starkt påSolitt guld?
Måste man ha mustasch då? Känns lite höstigt isf.Det tvivlar jag starkt på![]()
Då tåler den ju inte mycket stryk.Det tvivlar jag starkt på![]()
Du har en poäng men framförallt har du känsla för guld (tror jag).Då tåler den ju inte mycket stryk.
Tycker det är väldigt ocharmigt när fina klockor är ytbelagda och det kan slitas av.Du har en poäng men framförallt har du känsla för guld (tror jag).
Agree to disagreeMåste man ha mustasch då? Känns lite höstigt isf.
Skämt åsido, nu får jag sommarkänsla på allvar. Tack för du sparkade igång tråden!
Haha men Tom Sellecks mustasch är mer känd än Tom Selleck.Agree to disagree
![]()
Haha sant!Haha men Tom Sellecks mustasch är mer känd än Tom Selleck.
Nej tusan, jag tror min klockresa slutar när jag skaffat den där. Ligger en till salu här också, gäller att hålla fingrarna i styr.Annars är Bluesy 1000% den enda sanna sommarklockan om man fått lite bränna på armarna (vilket jag inte fått än).
![]()
Ditto, grailNej tusan, jag tror min klockresa slutar när jag skaffat den där. Ligger en till salu här också, gäller att hålla fingrarna i styr.
Man måste UNNA sig!Nej tusan, jag tror min klockresa slutar när jag skaffat den där. Ligger en till salu här också, gäller att hålla fingrarna i styr.
Jag unnar mig resan, målet är jag redan helt klar över, enna.Man måste UNNA sig!
Gillar färgen på gummit på Airking:en.Blir dessa två i sommar. Fenix då man är ute och sista sekunden tränar på sommarformen och att sova med. Luftkungen får resten av tiden
![]()
Tack. Tycker själv den smälter in bra tillsammans med den gröna texten. Länken har inte alls fått mycket tid.Gillar färgen på gummit på Airking:en.