Enlundgren
Basic
Somrig går att diskutera, men sommaren 2024 har den varit perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En bezel kan också användas till att räkna hur många gt du har under rocken. Jättebra för att hålla koll på mängden vatten som behövs för att kompensera.Med logiken att en sommarklocka ska tåla bad, vara färgglad, inte alls vara en kontorsklocka och stor/tydlig nog att se vad klockan är efter ett gäng GT skaffade jag i början på sommaren en Omega Big Blue.
Var nog egentligen inte alls säker på hur mycket jag faktiskt skulle använda den och hur den skulle passa i resten av samlingen. Kan dock konstatera att jag i princip varit OWG med den under hela semestern. Tickar alla boxar enligt logiken ovan och dessutom väldigt bekväm.
Nu när semestern är slut återstår det att se om den kommer användas alls
Men just nu känns det iaf som att detta blir sommarklockan för 2025 också.
Bra idé! Får testa på nästa GT raceEn bezel kan också användas till att räkna hur många gt du har under rocken. Jättebra för att hålla koll på mängden vatten som behövs för att kompensera.
Ursäkta min dåliga svenska nu; med det är ju fan ta mig genialt!En bezel kan också användas till att räkna hur många gt du har under rocken. Jättebra för att hålla koll på mängden vatten som behövs för att kompensera.
Grillen. Du glömmer grillen. Undantaget om du jobbar med riktigt låg temp.Ursäkta min dåliga svenska nu; med det är ju fan ta mig genialt!
Föra bok över enheterna med vridringen har jag aldrig kommit på att man kan göra men det det är ju perfekt den typ enda gång per år man behöver det
Jojo givetvis, det är ju sedan gammartGrillen. Du glömmer grillen. Undantaget om du jobbar med riktigt låg temp.
Riktigt snygg Den där vill jag ha tror jag? Vad är det för size på den? Köpt här på ks eller? Hojta till om du planerar ett säljSommaren är tyvärr över men krämar ur det sista med det vita gummit.
Tack! Riktigt nöjd med denna.Riktigt snygg Den där vill jag ha tror jag? Vad är det för size på den? Köpt här på ks eller? Hojta till om du planerar ett sälj
Vi får väl seTack! Riktigt nöjd med denna.
43mm.
Nej denna är köpt ny och haft den nåt år. Denna kommer inte säljas. Tyvärr.
Hahaha, rockar du dubbelpipigt nästa sommar för att räkna GT, dessutom med en GMT, bjuder jag på första GT:n.Jojo givetvis, det är ju sedan gammart
Men jag har aldrig kommit på tanken att en gmt-ring skulle fungera ypperligt till att hålla redan på antal, utöver det självklara att klockan mäter tid (jo det går ju iofs att klicka upp en dykring en minut åt gången också men jag är försiktigt tveksam vad gäller läsbarheten vid det laget att den börjar bli relevant)
Det blir med andra ord till att köra dubbelpipigt nästa sommar
Självklart. Alt ett bra byte.Vi får väl se
skämtåsido, om du någon gång funderat på att flippa kan du dra ett pm
Grymt snygg urtavla!Ingen av mina klockor är så fantastisk i solen som denna:
Tack, tack! Den är svårslagen.Grymt snygg urtavla!
Det tipset önskar jag att jag fått tidigare i livetEn bezel kan också användas till att räkna hur många gt du har under rocken. Jättebra för att hålla koll på mängden vatten som behövs för att kompensera.