• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan - 2019

LI0N

Panerai
Ångesten efter att jag sålt min Tag Heuer Aquaracer börjar komma. Varför fan gjorde jag det?
upload_2019-2-20_12-4-21.png


Säger som Tomas Ledin nästan sade, varför packade jag min väska istället för att slåss? Känns som att denna verkligen är svår att slå.
Det är dock för sent för att gråta nu så jag spanar in nya alternativ, men vad kan man slita med lika gott samvete kommande sommar?

Vad skall resten av KS sporta? Inspiration tas tacksamt emot!
 

Hr_Proos

Patek
2-Faktor
Ångesten efter att jag sålt min Tag Heuer Aquaracer börjar komma. Varför fan gjorde jag det?
upload_2019-2-20_12-4-21.png


Säger som Tomas Ledin nästan sade, varför packade jag min väska istället för att slåss? Känns som att denna verkligen är svår att slå.
Det är dock för sent för att gråta nu så jag spanar in nya alternativ, men vad kan man slita med lika gott samvete kommande sommar?

Vad skall resten av KS sporta? Inspiration tas tacksamt emot!
Jag tänkte köra vintage Heuer 980.006 med Poseidon-tavla.
bf53142b-b2d2-4f4f-b5c2-fe40f97bbc3e-jpeg.1039972

b021a50f-aad9-4603-9a67-73c83903e8f5-jpeg.1038705
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Ångesten efter att jag sålt min Tag Heuer Aquaracer börjar komma. Varför fan gjorde jag det?
upload_2019-2-20_12-4-21.png


Säger som Tomas Ledin nästan sade, varför packade jag min väska istället för att slåss? Känns som att denna verkligen är svår att slå.
Det är dock för sent för att gråta nu så jag spanar in nya alternativ, men vad kan man slita med lika gott samvete kommande sommar?

Vad skall resten av KS sporta? Inspiration tas tacksamt emot!
Roligt hur man skriver sommarklockan som singular. Vi vet alla att vi kommer använda hela samlingen oavsett :p

Men den somrigaste av mina är iaf PADI'n.
Funkar lika bra i poolen som till kostym.
IMG_20180420_125035-01.jpeg
IMG_20180628_221220-01.jpeg

:D
 
Topp