Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Somrig, sportig, helst blå och vattentätVad vill ni för krav på en bra sommarklocka? Mina är väl egentligen bara att jag ska kunna bada med den och gärna att den ska vara något stöttålig.
Somrig, sportig, helst blå och vattentät![]()
Den där är bra!
Doxan kan vara ”the” sommarklocka, imhoDet finns egentligen inga alternativ![]()
![]()
eller .. ja.. möjligen
![]()
Jäklar vilken laguppställning inför sommaren!Sommaruppställningen so far:
Strandklocka, helst i Frankrike
Båtklocka
After beachklocka
Edit. Glömde denna:
Snorkel- & allroundklocka
Jag har haft Doxa som sommarklocka minst tre år på raken. Troligen blir det ett fjärde år. Sugen på en Searambler 50th. Gärna black lung.Doxan kan vara ”the” sommarklocka, imho
Och nu kom jag på att börja ångra min försäljning av samma![]()
Snyggt!Jag har haft Doxa som sommarklocka minst tre år på raken. Troligen blir det ett fjärde år. Sugen på en Searambler 50th. Gärna black lung.![]()
![]()
Väldigt fin den där! Vad är det för ref och har du koll på lug till lug mått?Blir nog samma som förra året
![]()
![]()
Ser ut som en Seiko sbdc053 - L2L 50mm.Väldigt fin den där! Vad är det för ref och har du koll på lug till lug mått?
Jäklar vilken laguppställning inför sommaren!
Fantastiska klockor allihop, men Santos står ändå ut i gruppen, utstrålar en oslagbar kombo av råhet och elegans, magiskt!![]()
StämmerSer ut som en Seiko sbdc053 - L2L 50mm.![]()
Snuskigt snygg! En dum fråga från någon som är väldigt okunnig om cartier: vad är det för wr på den?Det får bli denna i år...![]()
100mSnuskigt snygg! En dum fråga från någon som är väldigt okunnig om cartier: vad är det för wr på den?
Ser ut som nånting från Strom!Perfekt när man är ute och reser i sommar
![]()