Nej nej.. detta är en "keeper"Den där hinner du ju flippa innan sommaren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nej.. detta är en "keeper"Den där hinner du ju flippa innan sommaren![]()
![]()
De här två....
På uteserveringen blir det Cartier.
![]()
![]()
Och på stranden blir det nog Seiko
![]()
Ref på den?Den här fick mycket handledstid förra sommaren och kommer säkert få det igen.
![]()
TackRef på den?
Fantastiskt fin!
Jag tror den här gör sig ännu bättre i sommar
![]()
Ref på den tack!Tack
Jepp, från en tid (90-tal) där ingenjören var mindre. Bärs dock lite större pga länken. Att den är så tunn ger också en speciell känsla.
Bland mina övriga klockor ligger nog min Santos (29 mm) närmast i känsla.
Jag kanske inte är helt opartisk i frågan men det där bandet var nog det bästa jag sett på din Speedy!En vit speedy känns passande, något band i en skön färg får det bli.
![]()
Den där skall du sälja till mig innan sommaren!Tror jag hittat sommarklockan redan nu
![]()
![]()
Din ROO känns spontant som en ganska bra sommarklocka faktisktSommarbeaterZ
Enligt plan i alla fall- kan ändras!
![]()
Haha!Den där skall du sälja till mig innan sommaren!
Utseendemässigt så har den väll alla attribut iafDin ROO känns spontant som en ganska bra sommarklocka faktiskt![]()
Det blev väldigt bra och skönt framförallt!Jag kanske inte är helt opartisk i frågan men det där bandet var nog det bästa jag sett på din Speedy!