mr_logd
Basic
Jag måste säga att den passar sjukt bra i det bandet![]()
Jag har bara en fin-klocka så den får följa med i snö som i medelhavets saltvatten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste säga att den passar sjukt bra i det bandet![]()
Jag har bara en fin-klocka så den får följa med i snö som i medelhavets saltvatten
Ja.Frågor på det?
![]()
![]()
Beror på aktivitet. Just nu i soffan med ACn på 21 grader är hon perfektJa.
Borde inte en sommarklocka vara mer vattentålig?
Folk badar väl ändå inte med sina dyrgripar?Ja.
Kan få en repa!Folk badar väl ändå inte med sina dyrgripar?
Badklockan nummero ettMin nye sommerklokke er fra O og ikke R.
![]()
Sorry för sent svar men japp 42mmCool, 42:an?
Galet go färg kombo!![]()
Nytt för idag, gummi ifrån crafter blue. Och jajjamen, denna combon får följa med på semestern!
Galet go färg kombo!
Varför ska man alltid behöva bada eller vattnaklockan under sommaren? Själv tycker jag att reverson passar perfekt på city vandringen och bangolfen...Ja.
Varför ska man alltid behöva bada eller vattnaklockan under sommaren? Själv tycker jag att reverson passar perfekt på city vandringen och bangolfen...
Jo exakt. Varför måste sommarklockan tåla vatten, det var ju väldigt individuellt om man rör sig mot skiten under sommaren eller inteMen kanske inte just när man badar? För jag är gärna i/nära vattnet när det är 30grader i luften, vilket iof inte var fallet lika ofta i år![]()
Haha vi har olika syn på vad som är härligt på sommarenJo exakt. Varför måste sommarklockan tåla vatten, det var ju väldigt individuellt om man rör sig mot skiten under sommaren eller inte![]()
Det sista har vi exakt samma syn påHaha vi har olika syn på vad som är härligt på sommaren
Skulle dock gärna ha en reverso som kvälls-/cityklocks oavsett![]()