• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommarklockan - 2019

MAz_666

Rolex
22:10 måste ta ett kort
20190716_221057.jpg
Var var det du nu du var någonstans? Du har fått gissningar!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Bytte badkläder från blå till orange. Är lite kluven till resultatet. Tror jag gillar det?!? Men kanske tröttnar fort? Kör på ett tag så får vi se
2E00D047-4ECC-4161-87A8-FE74C47B60C8.jpeg
8F04712D-C351-4A5E-B2EC-201950A0125C.jpeg
1C7C5F83-267B-4977-AABE-8E24D2D1CCD3.jpeg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Fina straps! Var hittar man dessa? :) Jag gillade personligen blå bättre men båda var fina!
Tack! För priset jag betalade är de oslagbara:) 1.95€ st på cheapestnatostraps! Lite klurigt att hitta passande band då det är 19mm bandbredd på klockan o_O Men köpte dessa på chansning då priset gjorde det ”riskfritt” I ärlighetens namn var de ganska styva och obekväma initialt men efter en omgång kokande vatten i kaffekopp sitter de som gjutet:happyhappy:
 

dicken

Omega
2-Faktor
Tack! För priset jag betalade är de oslagbara:) 1.95€ st på cheapestnatostraps! Lite klurigt att hitta passande band då det är 19mm bandbredd på klockan o_O Men köpte dessa på chansning då priset gjorde det ”riskfritt” I ärlighetens namn var de ganska styva och obekväma initialt men efter en omgång kokande vatten i kaffekopp sitter de som gjutet:happyhappy:
Lustigt, satt igår och browse:ade på straps på CNS och såg dessa men kopplade inte att det var samma :D Ska beställa något fint mocka-band, kanske blir en liten beställning på gummi nu också?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Det jag bär på beachen 2019
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp