MAz_666
Guld
Var var det du nu du var någonstans? Du har fått gissningar!22:10 måste ta ett kort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var var det du nu du var någonstans? Du har fått gissningar!22:10 måste ta ett kort![]()
Inga rätta svar men jag är på Skiathos... Andra gången vi är här faktiskt så det är en jäkligt skön ö =)Var var det du nu du var någonstans? Du har fått gissningar!
Förvånansvärt snyggt med orange gummi måste jag säga.Blev Daytonan som inledde årets sommarklocka.
![]()
![]()
![]()
Bytte badkläder från blå till orange. Är lite kluven till resultatet. Tror jag gillar det?!? Men kanske tröttnar fort? Kör på ett tag så får vi se
![]()
![]()
![]()
Tack! För priset jag betalade är de oslagbaraFina straps! Var hittar man dessa?Jag gillade personligen blå bättre men båda var fina!
Lustigt, satt igår och browse:ade på straps på CNS och såg dessa men kopplade inte att det var sammaTack! För priset jag betalade är de oslagbara1.95€ st på cheapestnatostraps! Lite klurigt att hitta passande band då det är 19mm bandbredd på klockan
Men köpte dessa på chansning då priset gjorde det ”riskfritt” I ärlighetens namn var de ganska styva och obekväma initialt men efter en omgång kokande vatten i kaffekopp sitter de som gjutet
![]()
Ja för det priset är det inte så mycket att fundera påLustigt, satt igår och browse:ade på straps på CNS och såg dessa men kopplade inte att det var sammaSka beställa något fint mocka-band, kanske blir en liten beställning på gummi nu också?
![]()
![]()
Ändrade mig, det får bli denna istället.
Hmm, man får verkligen koncentrera sig för att läsa av tiden på din klocka men det vet vi ju att det inte alltid är det viktigaste, njut av klocka och semestern ser härligt utOch vinnaren är....
![]()
Jävlar vad nice med vit keramik och matchande gummi. Tungt.Och vinnaren är....
![]()
Ögat vänjer sig väldigt snabbt, inga problem alls faktiskt!Hmm, man får verkligen koncentrera sig för att läsa av tiden på din klocka men det vet vi ju att det inte alltid är det viktigaste, njut av klocka och semestern ser härligt ut![]()