Den här måste ju bara vara med.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag har ett blått och ett rött från zealande. Kan varmt rekommendera.Funderat att köpa ett blått gummiband till min. Har du provat något sånt?
Grymt snyggt! Det är från zealande jag tänkt köpa ifrån. Då ska jag köpa ett sånt så fort dom får det tillbaka i lagerJa jag har ett blått och ett rött från zealande. Kan varmt rekommendera.
![]()
Jag tror inte du kommer bli besviken.Grymt snyggt! Det är från zealande jag tänkt köpa ifrån. Då ska jag köpa ett sånt så fort dom får det tillbaka i lager![]()
Det är så svårt detta! Måste man välja en?
Åka båt-klocka:
![]()
Sitta på uteservering med en öl-klocka:
![]()
Leka med barnen hopp och lek-klocka:
![]()
Sedan finns det en rad andra jag kommer använda med.![]()
Galet bra matchning med natotNy sommarklocka..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack..Galet bra matchning med natot![]()
Det kommer bli en jäkla massa SKX i sommar. Klockan har varit sorgligt bortglömd i säkert tre år, och max burits ett par gånger om året. Men efter att ha monterat den här blåa våfflan vill jag knappt bära något annat!
Riktigt schysst! Var köpte du bandet? Har funderat på ett liknande till min SKX033
Bra val! Bandet heter Zuludiver Seacroft som du hittar här:Riktigt schysst! Var köpte du bandet? Har funderat på ett liknande till min SKX033
Toppen, tack!!Bandet heter Zuludiver Seacroft som du hittar här