Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den länken är ju helskön så jag hade inte varit rädd för att låta den sitta på. Nackdelen med länken på pannor är ju att det blir helt andra klockor eftersom de visuellt tar bort den fina formen på deras case.
Riktigt clean! Vilken ref är det?Sommarklocka har anlänt![]()
![]()
Tack!Riktigt clean! Vilken ref är det?
Tack så mycket!Tack!
Spidolite 1.1.
Paketöppning och kort recension av Linde Werdelin Spidolite
Jag blev idag ägare till en Linde Werdelin (LW) Spidolite. Var lite otålig så själva paketöppningen blev ej dokumenterad. Jag tänkte dela med mig av några bilder och mina åsikter om klockan efter några timmars ägande. Jag har sneglat på LW och dess klockor i flera år och vart nära att slå till...klocksnack.se
Lättmanövrerad mikrojustering.Jag är lite nyfiken på vad som gör att en klocka blir en sommarklocka?
Alternativ;
1. Ingen speciell orsak - har bara feeling för denna och känns "sommar"
2. Den klarar vatten och är allmänt okänslig - passar poolen och stranden
3. Den känns sommarstekig och passar uteserveringar och barhäng
4. Annat...
Jag kan fundera rätt mycket på vilken som ska bli sommarklockan. Min AT är ju egentligen perfekt. Fixar vatten, allround i stilen etc. Meeeeen, så är jag ju rätt rädd om den. Och polerad är den ju typ överallt. Inne på nu om jag ska köpa en U50? Eller UX? Eller Aquis 5 days? Eller köra en av mina G-shocks.
Sommarklockegrejen är svårare än man tror...
Funderat att köpa ett blått gummiband till min. Har du provat något sånt?Efter att har burit denna hela helgen inser jag att den kommer få mycket handledstid i sommar. Har lite alternativ på bandfronten men det här relativt nyinköpta från artem är så sjukt bra så frågan är om det kommer åka av.
![]()