Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flashig och vacker!Gammalt gulguld
Varför då?Fast det där är ju per definition vinterklockan?![]()
"SNOW-flake".Varför då?
Edit: antar att du menar snowflake och jag är bara trög![]()
Ja ja, jag är trög jag vet"SNOW-flake".![]()
Fikk lenken levert for 10 dager siden - ble en bra kombo det også.Oj pre-owned, det var en kort kärlek
Vad fick du betala? Och vad kostade länken löst?
Grattis! Blev väldigt bra!!Fikk lenken levert for 10 dager siden - ble en bra kombo det også.
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt bra! Men sitter inte länken uppochner?Fikk lenken levert for 10 dager siden - ble en bra kombo det også.
![]()
![]()
![]()
![]()
Takk!Grymt bra! Men sitter inte länken uppochner?
Bra där! Är riktigt sugen på en sådan. Nöjd? Tjock?Precis hämtat min sommarklocka
![]()
Jag är nöjd, hämtade ut den igår så inte hunnit bära den så mycket.Bra där! Är riktigt sugen på en sådan. Nöjd? Tjock?
Ångrar nu att det blev en 143. Riktigt snygg med bandet tillBratten på service så i år fick sommarklockan bli en Seiko prospex spd149j .
![]()