Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Semester om 30 timmar. Vi är redo för start!Samma SMPC300-boett med 7757 som vanligt! Speedmasterlänken bytes mot gummi kanske.
![]()
![]()
I handledstimmar blir det definitivt denna.
Kan nog sälja min. Den är snygg och rätt trevlig. Tycker kronan känns lite rapplig och länkens spänne är lite simpelt. Men är nog bra för vad man betalar…Härligt med cali dial. Har sneglat på den och funderar på att testa. Hur känns den?![]()
Intressant, återkommer i pm.Kan nog sälja min. Den är snygg och rätt trevlig. Tycker kronan känns lite rapplig och länkens spänne är lite simpelt. Men är nog bra för vad man betalar…
Mkt trevlig modell! Har sett en med diaindex vilket var niceIngen vidare sommarklocka men det är denna jag bär sommaren 2021.
![]()
Håller med, gillar den mkt. Yes, finns både till stål och guldMkt trevlig modell! Har sett en med diaindex vilket var nice![]()
Grym! Den fina vita du har med vitt gummi känns ju riktigt sommar annars.Ingen vidare sommarklocka men det är denna jag bär sommaren 2021.
![]()
Den vita fick vandra vidare innan sommaren, kom till slut fram till att jag gillar denna modell bäst på länk.Grym! Den fina vita du har med vitt gummi känns ju riktigt sommar annars.