Oktogon
Silver
Ah okej! Ja klart bäst på länk. Riktigt fin modell.Den vita fick vandra vidare innan sommaren, kom till slut fram till att jag gillar denna modell bäst på länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah okej! Ja klart bäst på länk. Riktigt fin modell.Den vita fick vandra vidare innan sommaren, kom till slut fram till att jag gillar denna modell bäst på länk.
![]()
Ultimata sommarklockan![]()
Blir inte mkt bättre än så. Grattis!Vart lite spontan köp ikväll..![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar..Blir inte mkt bättre än så. Grattis!
Riktigt fin klocka och armband! Vad är det för ref på denna?Ny sommarklocka..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citizen ref: ny0125-83eRiktigt fin klocka och armband! Vad är det för ref på denna?![]()
Tack! Vart köpte du nato-bandet? Ser ut att vara bra kvalitetCitizen ref: ny0125-83e
Aliexpress, grym kvalitet faktisktTack! Vart köpte du nato-bandet? Ser ut att vara bra kvalitet
Postar här med, vilket band? Original (på,) eller annat? Själv lutar jag åt racing till höger. (Tjuvkika
de lite på födelsedagspresenten.. några dagar kvar)
![]()
Sjukt bra!
Svincool! Rätt snöre med!Blir väl Galeazzin
![]()