Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt fin!!Hermès H08
![]()
Har du beställt en redan?Yema Navygraf Marine Nationale Quartz blir min sommarklocka.
Blå, badvänlig och billig.
![]()
![]()
Japp, beställde en samma dag Marine Nationale-modellerna släpptes.Har du beställt en redan?![]()
Härligt, du gjorde helt rätt! Har också spanat en del på den. Känns som en grym sommarbeater. Jasså, 10% på ett redan billigt pris. Nu frestar du mig ytterligare!!Japp, beställde en samma dag Marine Nationale-modellerna släpptes.
Med Yemas rabattkod på 10% (som de gärna ger dig om du skriver till dem) kändes det som en no-brainer
Sen är jag lite svag för den militära kopplingen och gillar MN-bandet...
Snyggt, riktigt trevlig tavla på den där! Lär bli perfekt i sommarFixat sommarklockan. Denna gång på riktigt![]()
![]()
Riktigt cool!Nu vart den mer somrig..på nato..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jättefin! Grattis! Jag beställde en men sedan bestämde sig Hermes för att ha den boutique only. Lite segt.![]()
![]()
Sammen med annen square-titan.
![]()
TakkJättefin! Grattis! Jag beställde en men sedan bestämde sig Hermes för att ha den boutique only. Lite segt.
....Och det blir nog precis som jag har tänktBlir garanterat min fina blåa SMP som köptes i slutet av den här sommarenDen hann ju inte riktigt bli sommarklocka 2020, så vi satsar på 2021
EDIT: Blir nog ett blått gummi till sommaren 2021 också
![]()
Oj pre-owned, det var en kort kärlekTakkMin er pre-owned fra USA. Jeg vet ikke om Hermès har den i butikken i Oslo, men de har i alle fall hvert hjelpsomme med å skaffe en separat titanlenke.
På https://www.hermes.com ser det ut som de oransje variantene bare er tilgjengelig i Frankrike p. t.
$ 3900 inkl. shipping, + 25. % mva.Oj pre-owned, det var en kort kärlek
Vad fick du betala? Och vad kostade länken löst?
3900 usd känns bra! Grattis!$ 3900 inkl. shipping, + 25. % mva.
Lenken koster 10100,- NOK.
Den här får det bli.
![]()