Grymma! Köar för en turkos men misstänker att jag inte kommer framåt i kön...Används för fullt nu när solen har tittat fram. Synd bara att det är så mycket pollen i luften
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymma! Köar för en turkos men misstänker att jag inte kommer framåt i kön...Används för fullt nu när solen har tittat fram. Synd bara att det är så mycket pollen i luften
![]()
![]()
Plötsligt händer det!Grymma! Köar för en turkos men misstänker att jag inte kommer framåt i kön...![]()
Jo han sade det...Plötsligt händer det!
Vilket kodakmoment
På med länken på expynTvå starka kandidater. Tur att man inte behöver bara välja en.
![]()
![]()
skärp digJag vill inte repa den...![]()
Allvarligt?Jag vill inte repa den...![]()
Nej, den åker nog på snart.Allvarligt?
Jag med. 41an. Fick höra 6 månader i november. Nyligen fick jag nytt svar att det är en critical dial hos Rolex och att det inte var säkert de fick in nån iårGrymma! Köar för en turkos men misstänker att jag inte kommer framåt i kön...![]()
Enligt min AD kunde man inte komma in på listan för någon OP36 eller 41... galet! Jag behöver ju en Korall-röd 41'a... (till list)Jag med. 41an. Fick höra 6 månader i november. Nyligen fick jag nytt svar att det är en critical dial hos Rolex och att det inte var säkert de fick in nån iår![]()