Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Casio med lysknapp kör jag själv på. Fjnkar primaFörslag på bra nattbeater?
Sinn U1 är din vän. Man ska dock inte drämma den i vägg eller fru under nattenFörslag på bra nattbeater?
Förslag på bra nattbeater?
Ett askfat. Hoppas jag.Vad är detta??![]()
![]()
Man vill ju undvika skada något/någon i sömnen...
OMFG!!![]()
trevlig klocka![]()
Självklart har man en nattbeater, min S&S Orc lyser upp som en julgran när det hettar tillHar du inte köpt någon nattklocka? Skandal, klart man måste ha en nattbeater med grym lume eller belyst display.
Själv brukar jag avbryta strax innan klockan försvinner.Klockan kan ju ta stryk och bli kladdig vid nattliga aktiviteter,och kvinnan kan bli rispad!!!
Så sluta med det!
![]()
Sant!Hur man än gör kommer klockan behöva service förr eller senare. Det finns exempelvis olika teorier om ifall winder förlänger eller förkortar serviceintervallen. Personligen tror jag det gör varken till eller från och skulle aldrig få för mig att använda en klocka på något specifikt sätt för att förlänga intervallet.
Haha alltså den här trådenVarför skulle man sova med sin klocka, idiotiskt.
Muff-dykare, -passar perfekt till alla sovrumsaktiviteter!Nattklockan, Muff Diver, antar att den har rätt komplikationer. Water resistence 10atm känns dock lite too much...
![]()
Fortfarande inte kunnat förstå att denna klockan finns på riktigt. Upprepar humorn med prissättningen om £69.
Snart läggdags![]()
Man måste vara en riktigt rastlös själ om man ligger och vrider sig konstant i 6-9 timmar varje natt... tror extra rotorslitage är försumbart..Tanken är väl att det sliter på rotorn då den isf skulle användas 24/dygnet varje dag. Låter du den ligga över natten slits den ju då ja, ungefär 6-9 timmar mindre varje dag.
Sedan finns ju såklart risken att man kanske slår till den i sömnen! Det kan din klocka bli ledsen av, och en ledsen klocka håller inte tiden!
Personligen sover jag alltid med min Seiko monster på då den har sjuuuukt bra självlysande material och går att läsa jäkla hela natten lång.