Joab
Basic
Vänta tills du blir äldre.Jag vet alltid var mina klockor är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta tills du blir äldre.Jag vet alltid var mina klockor är!
Haha ok då! Snart 40 men man får väl se sig själv som ung.Vänta tills du blir äldre.
Japp snart 58Haha ok då! Snart 40 men man får väl se sig själv som ung.
Det är ju ingen ålder!Japp snart 58
Nä många säger det bara är en siffra men jag känner mig mycket äldre men allt ju relativt .Det är ju ingen ålder!
Jag finner att en digital klocka med lysande siffror inom synhåll, t ex på en byrå mittemot sängen, är optimalt vid nattligt uppvaknande. Sova med armbandsur känns otympligt och med risk för att skada bandet eller något annat hemskt!Sover alltid med klockan på, laddar upp lumen när jag lägger mig - gillar att snabbt kunna se vad klockan är när barnen tassar in på natten eller när de har mardrömmar och skriker so man vaknar med ett ryck. Inte läge fippla efter telefonen då...
Jo, det skulle man ju kunna göra såklart men frugan gillar inte saker som lyser när hon ska sova (led-dioder på laddare är no-no, men mitt lume har hon aldrig klagat på ) Tror jag sover ganska lugnt, aldrig hänt något med bandet eller klockan i sömnenJag finner att en digital klocka med lysande siffror inom synhåll, t ex på en byrå mittemot sängen, är optimalt vid nattligt uppvaknande. Sova med armbandsur känns otympligt och med risk för att skada bandet eller något annat hemskt!