• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sover ni med klockan på?

Sover ni med klockan på?

• Totala väljare
    242
  • Enkät stängd .
Sover alltid med klockan på, laddar upp lumen när jag lägger mig - gillar att snabbt kunna se vad klockan är när barnen tassar in på natten eller när de har mardrömmar och skriker so man vaknar med ett ryck. Inte läge fippla efter telefonen då...

Sover alltid med klockan på, laddar upp lumen när jag lägger mig - gillar att snabbt kunna se vad klockan är när barnen tassar in på natten eller när de har mardrömmar och skriker so man vaknar med ett ryck. Inte läge fippla efter telefonen då...
Jag finner att en digital klocka med lysande siffror inom synhåll, t ex på en byrå mittemot sängen, är optimalt vid nattligt uppvaknande. Sova med armbandsur känns otympligt och med risk för att skada bandet eller något annat hemskt!

Jag finner att en digital klocka med lysande siffror inom synhåll, t ex på en byrå mittemot sängen, är optimalt vid nattligt uppvaknande. Sova med armbandsur känns otympligt och med risk för att skada bandet eller något annat hemskt!
Jo, det skulle man ju kunna göra såklart men frugan gillar inte saker som lyser när hon ska sova (led-dioder på laddare är no-no, men mitt lume har hon aldrig klagat på :p ) Tror jag sover ganska lugnt, aldrig hänt något med bandet eller klockan i sömnen ;)

Sporadiskt. Men jag har nu ett klockställ bredvid sängen. Så det är lite nice att hängs upp dinkan där.

Har väl hänt...
E21F5704-C540-408E-AE54-0D48C9C1FF30.jpeg

Nej. Jag tycker att min handled "sväller" lite på kvällen / natten och jag gillar absolut inte när det känns som att klockan är tight runt handleden :)

Ja, har en Garmin fore(skin)runner 35 på mig. Brukar alltid kolla tiden när jag vaknar till, måste ju göra en bedömning ifall det är värt att somna om.. sen så kollar jag alltid vilopulsen, imorse låg den på 52. Helt okej, jag jobbar på konditionen.. mitt mål är att bli snabb som skabb...

Efter någon utekväll har de väl hänt att man har somnat med klockan. Tycker däremot att den ska vara på sin plats (lådan) när de är läggdags.

Sover med klocka på? Har påven en löjlig mössa?

Absolut, men lättar lite på remmen eller armbandet något innan ögonen sluter sig.

Tillbaka
Topp