• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sover ni med klockan på?

Sover ni med klockan på?


  • Totala väljare
    242
  • Enkät stängd .

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Lägger klockan nära på nattduksbordet med tavlan vänd mot insomningssidan. Vaknar så och på med den direkt.
 

Skolläraren

Panerai
Aldrig. Min klocka har en egen liten bädd som den sover på.
När jag, efter en julfest, var lite för överförfriskad somnade jag fullt påklädd men hade åtminstone vett nog att ta av mig klockan och lägga den helt rätt i sängen. Man måste prioritera även när man är berusad.
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Nej, aldrig! Däremot har jag en ganska nördig läggning :oops: där jag vid det att en "ny" klocka kommer till mig så rengörs den grundligt och bärs första natten...lite av en hej-och-välkommen-till-mig ritual som roar lilla frun åxå. Det går inte att gömma en ny klocka för henne med ett sådant beteende :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Funkar inte alls, de få gånger jag somnat med klockan på typ i soffan så åker den av när jag vaknar till första gången.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Har väl hänt någon efter krogen, kan vara jobbig känsla när man vaknar och inte vet vart man lagt klockan =)
 

Carolin

Cartier
Nej, aldrig! Däremot har jag en ganska nördig läggning :oops: där jag vid det att en "ny" klocka kommer till mig så rengörs den grundligt och bärs första natten...lite av en hej-och-välkommen-till-mig ritual som roar lilla frun åxå. Det går inte att gömma en ny klocka för henne med ett sådant beteende :)
Du är inte ensam om att vara nördig. När jag har inhandlat ett nytt läderband till en klocka så brukar jag ta en liten, liten droppe av doften från Bottega Veneta (har en svag lädernot) på handleden och sätta på mig klockan vid läggdags. Sedan ligger jag och småsniffar på handleden. Min man gillar förövrigt den kombon också. :)
 
Topp