• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sover ni med klockan på?

Sover ni med klockan på?


  • Totala väljare
    242
  • Enkät stängd .

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker det är mysigt att sova med klocka på men är rätt för att banka i den i säng-gaveln som är i metall så oftast undviker jag att sova med klocka på.
 

Josef B

Bestraffaren
Jag gjorde det förut men insåg att man kan dinga till klockan i sömnen. Dock om jag är utomlands och det inte finns ett kassaskåp i hotellrummet så har jag klockan på.
 

san

Cartier
2-Faktor
Håller med majoriteten av de svarande. Den enda gången jag kan se mig sova med klockan på handleden skulle vara om jag var redigt full.
 

meo_swe

Audemars
Sover jag ensam, eller på jobbet så sover jag oftast med klockan på mig. Det är enklast då att kolla tiden om man vaknar till etc. Och är jag på jobbet slipper jag leta i mörker och skit för att ta på mig klockan på morgonen.

Lyckas jag däremot få sällskap i sängen så ser jag det som ganska otänkbart att ha på mig klockan.
 

n1tro

Panerai
Sover med en mindre casiodigitalare som man kan lysa upp bakgrunden på i natten när man vaknar ; D. och som man kan smälla i vägg etc utan att den skulle pajja..
 

Burgundy

Omega
2-Faktor
Ytterst sällan. Bara när jag är reser eller av någon anledning "tuppar av" i soffan (vill skylla på någon blöt utekväll, men utmattning av kidsen är troligare).

Sedan är det ju trevligt att beundra klockan lite extra när man tar av/på den.
 
Topp