• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Spänningen är olidlig....

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sorry att kapa tråden, men på samma auktion ropade jag in denna. Känns kul! :)
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2691/vara/1033805
image.jpg

Hur gick det för dig Af Sjodahl?

Så jääääävla coooooooolt! :D

Berätta mer! Vad är det där? Skick? Märke? Urverk? Pris?

Jag köper´n om/när du tröttnar! :p
 

Icaras

Rolex
Kul, grattis!

Fanns ju en hel del guldkorn, blev förvånad över att denna Breitling blev kvar, kanske passar mina taniga handleder... Gillar inte Breitling generellt, men den var helt ok:
http://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/1037088
"Skadad urtavla", quartz samt ej originallänk. Är nog därför det inte blev mycket till budgivning på den :). Colt går väl annars att hitta med rätt länk i bra skick för 10?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nu sitter man allt med skägget i brevlådan, känns tyvärr inte som bokstavligt heller för den delen. Har själv varit dum och lagt ribban rejäl högt, med denna tråd, men det är bara kul. Är faktiskt ett gammalt trevligt märke som är på ingående, har redan några i samlingen min. Denna är dock lite udda, och jag har haft svårt att få tag i någon bra fakta om klockan då det verkar vara svårt och hitta det på nätet.
Men, men den följer min röda tråd i alla fall då min nisch är och samla på automatiska armbandsur. Klockan borde vara hos mig på Onsdag eller torsdag, faktum att det är ännu en klocka på ingående men den håller inte alls samma klass som denna.
Jag återkommer med en paketöppningstråd när klockan har landat, tills dess får spänningen vara olidlig för er andra,-
MoaHahaha :D .
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Nu sitter man allt med skägget i brevlådan, känns tyvärr inte som bokstavligt heller för den delen. Har själv varit dum och lagt ribban rejäl högt, med denna tråd, men det är bara kul. Är faktiskt ett gammalt trevligt märke som är på ingående, har redan några i samlingen min. Denna är dock lite udda, och jag har haft svårt att få tag i någon bra fakta om klockan då det verkar vara svårt och hitta det på nätet.
Men, men den följer min röda tråd i alla fall då min nisch är och samla på automatiska armbandsur. Klockan borde vara hos mig på Onsdag eller torsdag, faktum att det är ännu en klocka på ingående men den håller inte alls samma klass som denna.
Jag återkommer med en paketöppningstråd när klockan har landat, tills dess får spänningen vara olidlig för er andra,-
MoaHahaha :D .
Jag är redan besviken. ;)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Nu sitter man allt med skägget i brevlådan, känns tyvärr inte som bokstavligt heller för den delen. Har själv varit dum och lagt ribban rejäl högt, med denna tråd, men det är bara kul. Är faktiskt ett gammalt trevligt märke som är på ingående, har redan några i samlingen min. Denna är dock lite udda, och jag har haft svårt att få tag i någon bra fakta om klockan då det verkar vara svårt och hitta det på nätet.
Men, men den följer min röda tråd i alla fall då min nisch är och samla på automatiska armbandsur. Klockan borde vara hos mig på Onsdag eller torsdag, faktum att det är ännu en klocka på ingående men den håller inte alls samma klass som denna.
Jag återkommer med en paketöppningstråd när klockan har landat, tills dess får spänningen vara olidlig för er andra,-
MoaHahaha :D .
Den som väntar....osv. Ska bli kul!


Skickas från min iPhone
 
Topp