Någon här som knep den? Tyckte den flög lite under radarn men visst snålade en ur..Överraskande lågt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon här som knep den? Tyckte den flög lite under radarn men visst snålade en ur..Överraskande lågt
Väldigt tråkig modell ocksåDetta är väl obegriplig? Tveksam tavla utifrån de bilderna och framför allt en datumsarg som saknas - vilket inte bådar gott.
https://www.tradera.com/item/368231580?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_campaign=share
Verkligen skakigt nu. Hade nog gått för det dubbla nyss...Från dagens Kaplansauktion. Defekt.
Verkligen skakigt nu. Hade nog gått för det dubbla nyss...
Tror den hade kunnat gå för ca dubbelt. Mer än 10 iaf. Defekt är ju oftast lätt fixat på dessa då det finns delar och visarna kan man lätt reluma snyggt. Visst blir den inte perfekt för det men ser väldigt fin ut och tror det är vad som räknas. Men ok 10-15 dåNja... Det dubbla för en defekt Suverän med fixade visare. Tror du det?
Hade sagt att kanske 10’+ avgift hade varit normalläget den senaste tiden - på svensk auktion.
Men den ser fin ut - och givet att Kaplans skriver ”defekt” åt mycket så tror jag att det var ett rätt bra köp för någon.
Wow! Såg den. Oväntat dyrt! Vad säljer du för grejer? 35 annonser...Inte helt och hållet svart iofs...
Wow! Såg den. Oväntat dyrt! Vad säljer du för grejer? 35 annonser...
Fint ex, men dyrt är det!Inte helt och hållet svart iofs...
Ja, det är nog svårt att hitta finare. Och med två personer som verkligen vill ha... Tja...Fint ex, men dyrt är det!
Fint ex, men dyrt är det!
Går nog att trolla bort, eller så byts bakboetten. Så blir den ännu lite dyrare i nästa led, handlarled.Fast med gravyr.
Nej inte ommålad , /säljarenSnygg! Fick misstankar att den var ommålad?
Nja med tanke på att det gick en grymt fin 2937 för 16k så är 12 väll helt ok ,
Nja med tanke på att det gick en grymt fin 2937 för 16k så är 12 väll helt ok ,
Hade lumen varit mer brunish kanske den gått högre ?
Japp, bör absolut bli en slant för den.Denna borde gå högt
Tidigt, vattentätt, fint skick och känt namn på tavlan.Förvisso fina tavlor men missar jag något här? kromade framboetter med okänd servicehistorik.
Antar det men krom är ju inte det charmigasteTidigt, vattentätt, fint skick och känt namn på tavlan.
Rätt olika klockor. På de andra är bara bandhornen kromade tex.Och jag som har försökt sälja min vattentäta tankar med kromad framboett för 350kr..
Jo det var mest ett skämt!Rätt olika klockor. På de andra är bara bandhornen kromade tex.
Tycker också den duon gick lite dyrt. Har dock en sådan tank på mitt indiansilver och de är lite kul. Hade det inte varit för bandhornen hade den varit riktigt trevlig.Jo det var mest ett skämt!
Edit: tycker inte duon på ebay är värd 500 euro och tycker framförallt inte att mina är värd särskilt mycket