Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det beror nog på:Givetvis!men jag är inte gjord av pengar. Kommer behöva samla ihop lite ett tag. Vilken tar ja först?
1) certina ds podium Quartz, g-shock, 116610, seiko monster.Det beror nog på:
1) vad har du i lådan redan?
2) vad föredrar du storleksmässigt?
3) vad föredrar du vad gäller dress vs. Sport?
Speedmastern är ju större och sportigare medan DJ är mindre och mer dress....
Låter som du redan har stora sportklockor - en DJ torde komplettera samlingen bättre än Speedie1) certina ds podium Quartz, g-shock, 116610, seiko monster.
2) inte för stort, har 16,5cm handleder
3) öppen för förslag, testade DJ när ja va i Bangkok och blev förälskad! Vart redan inställd på en subc då men en DJ skulle bli min nästa. Dock så verkar speedyn ganska kul också faktiskt. Lär som sagt bli båda i slutändan ändå, men de kommer dröja innan ja har båda i min ägo.
Nja, snarare tvärtom. Mångubbarna hade vanligtvis 105.012 eller 145.012. Och Gene Cernan, som var sist på månen hade till och med en 105.003, pre-professional, alla med 321. Vet inte om det överhuvudtaget har varit någon månklocka på månen.Tja, så kan man ju säga men det beror ju på hur man ser det. Köper du en med cal 321 så är det inte heller originalet så tillvida att den förmodligen inte var på månen utan bara råkar se ut som en annan klocka som faktiskt VAR på månen.