• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Splitt ny märkesklocka trasig!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vill minnas jag tidigare läst om att trasiga/defekta produkter som är sönder redan vid leverans, alltid byts ut mot en ny felfri produkt.
Den trasiga klockan gick i retur till butiken redan en timma efter mottagandet.

Slappna av lite. Säljaren har rätt att avhjälpa felet, utan någon kostnad. Om det är en handlare, kan du förutsätta att klockan lämnas åter till dig i det skick den var när du lämnade in den. Det ordnar sig...

14 dagars returrätt vid distansköp. Det är bara att returnera om du inte vill att de ska laga den. Det känns som att det är dessa två alternativ som finns.

Off topic som fan då men...Vilken är detta?
9579C630-5468-4BD9-A2CF-F5E3AAFB4EE7.png

Vart ligger snitt åldern i detta s.k klockforum? det förekommer många felaktiga antaganden i denna tråd...

Inte samma klocka...klockan du refererar till är äldre än den trasiga som ankom under gårdagen, vad är det som är så svårt att förstå?
Läs vad jag skriver så behöver du inte gissa hej vilt!
Det brukar sällan vara en bra idé att som ny medlem tjafsa och vara otrevlig mot andra om du vill göra affärer i framtiden. Att produkter är trasiga vid leverans förekommer. Att handlare skickar tillbaka reklamationer till tillverkare är standard. Det är surt men ingenting mer än så. Köp en DW om du får huvudvärk av att "dyrare" mekaniska klockor ibland är paj.

Jag hade inte minsta aning om att detta forum var från 3 år och upp till 7 år, Ha det bra, Hej Svejs!
Trist att forumet helt saknar styrning av en aktiv moderator. Rena rama lekstugan!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp