Jag hade inte minsta aning om att detta forum var från 3 år och upp till 7 år, Ha det bra, Hej Svejs!
Trist att forumet helt saknar styrning av en aktiv moderator. Rena rama lekstugan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade inte minsta aning om att detta forum var från 3 år och upp till 7 år, Ha det bra, Hej Svejs!
Trist att forumet helt saknar styrning av en aktiv moderator. Rena rama lekstugan!
Problemet är ju att du skapat en tråd och frågar om råd, men vill inte dela med dig av detaljerna som folk frågar efter för att kunna ge dig råd.Jag hade inte minsta aning om att detta forum var från 3 år och upp till 7 år, Ha det bra, Hej Svejs!
Synd att du är besviken på forumet. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag du har lite höga förväntningar på handlaren.Jag hade inte minsta aning om att detta forum var från 3 år och upp till 7 år, Ha det bra, Hej Svejs!
Pic or it didn’t happen.Nu fick jag elaka pm från frasse också
Blev du rekommenderad ytterligare serietidningar?Nu fick jag elaka pm från frasse också
Pic or it didn’t happen.
På vadå?
Hade det inte varit fint ändå med fantomen tillbaka?Jag sätter en strulande tissot på att det är fantomen
Skön särskrivning ändå...
Den är Fantomen verkar rolig. Vem är det?Hade det inte varit fint ändå med fantomen tillbaka?
Nänä, inte hoppa på särskrivningar. Det är bara elaktSkön särskrivning ändå...
NäHade det inte varit fint ändå med fantomen tillbaka?
Underbart
Min fredag är gjord.
+1 för Perry Mason. En klassiker.Är det ovanligt att ha flera olika klockor? jag har totalt 7 styck av olika fabrikat.
Jag trodde detta var ett klockforum och inte ett fall för Perry Mason.
Försöker att förstå vad som har hänt. Har TS returnerat klockan eller inte?
Fredagar brukade, åtminstone för ett par år sen, innebära lösare tyglar.Det är ju ett under att tråden inte är låst än, hoppas den får vara kvar kvällen ut iaf.