• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

F-n... Det såg ju stundtals rätt lovande ut igår, tyckte jag! Hoppas på bra match, men förmodad torsk om man ska vara realistisk, på söndag.

Dock missade jag båda Bajens mål & störa delar av 2:a halvlek för att j-la sugande j-la k*k-CMore inte funkade att pause/scrolla i sändningen ordentligt. F-n kan de inte streama "som vanligt" för. J-la Silverlight eller vad det heter är ju helt värdelöst; framför allt på Mac...

Blir tyvärr ingen match på plats på söndag; frun har 40-årsfest på lördagen & då lär jag inte vara körbar förrän sent e.m. på söndagen... Hinner inte till Sthlm i tid...

Rock_N_Ron , jag rekommenderar att du går med i "Bajenstreams" på Facebook. Dem lägger upp "fulstreams" till varje match och det funkar till 95% för mig och jag sitter borta i Australien :) Inte bästa kvalitén men det funkar bra på datorn och jag kör mac också :)

Hoppad du har rätt om söndagsmatchen.

Jag gillade laget som startade! Kul mix, även om Sheriffen på mitten kändes som ett rejält bortfall.
Kul mix?
Jag vet inte, Sheriffen och Erik borta på mittfältet då lyfts Silverholt upp på mitten och Nordin får starta för första gången sedan Dackefejden.
Kändes sådär.

Kul att Nordin fick chansen från start, inte helt otippat fick han det kämpigt. Kanske borde ha ett par inhopp först innan man får starta. Vad jag inte kan förstå är att Silverholt fick stanna på plan så länge som han gjorde. Helt obegripligt. Han var sämst av alla. Inte ett rätt.

Nä imorrn är det bara och dra ner brallorna. Förhoppningsvis är Israelsson tillbaka från skada så att han och Persson kan mörsa lite på mitten åtminstone.

Kul mix?
Jag vet inte, Sheriffen och Erik borta på mittfältet då lyfts Silverholt upp på mitten och Nordin får starta för första gången sedan Dackefejden.
Kändes sådär.

Visst kändes avstängningarna av, men Pablo, Kennedy å Måns tycker jag är en lovande uppställning framåt. Eruk å Johan tillbaka så blir det mer stängt bakåt. Å så Batan på bak-kanten. Han har varit lite av ett rundningsmärke i defensiven under säsongen, men är ju grym framåt!

Tror/hoppas på x på söndag!!!
(hoppet är ju som bekant det sista som överger en Bajjare...)

Visst kändes avstängningarna av, men Pablo, Kennedy å Måns tycker jag är en lovande uppställning framåt. Eruk å Johan tillbaka så blir det mer stängt bakåt. Å så Batan på bak-kanten. Han har varit lite av ett rundningsmärke i defensiven under säsongen, men är ju grym framåt!

Tror/hoppas på x på söndag!!!
(hoppet är ju som bekant det sista som överger en Bajjare...)

Pablo har ju varit helt värdelös? Sämre än Hallenius..

Nu tycker jag du är lite hård och vresig... :)

Men visst; ingen av grabbarna framåt har rosat marknaden, men visst fan händer det lite framåt med Pablo på planen!?! Tycker han har bra speluppfattning!

Haha, äsch då. Han har inte haft många rätt. Tycker det händer desto mer när Hallenius är på plan. Han krigar iaf, även om det varit motigt. Pablo ligger mest ner och grinar hela tiden. Tror Hallenius har betydligt mycket mer att ge än Pablo (vars bäst före-datum gick ut redan i början av förra säsongen)

Fishermans end imorgon då, vilka ska på matchen? Sektion 7 som vanligt för min del och troligtvis slakthuset innan

Sista matchen för säsongen råkar vara sista dagen på jobbet för mig i Australien, så kommer tyvärr inte kunna se den :( Men är snart hemma och då jävlar :D

På soffan med kaffe idag...

image.jpg

Forza Bajen!!!

Ännu en ny uppställning med Rennie från start idag. Kul att se hur den funkar...

Tungt men inte oväntat.
Som någon begåvad person har sagt -"mål förtjänar man inte, mål gör man".

Hur som helst hoppas jag slippa se skattefuskarna nåt mer, maken till trist gäng.
Maskade vid inkasten och tjyvade 10 m varenda gång, målisen tog en minut på sig vid varenda j-a inspark, frisparkarna tjyvade han med tio meter...och detta vid 0-0.
Bonkegäng!
Och på detta ett domarteam som sög elefantb****e.

Men...nu laddar vi om...ses i juli.

Alvbåge kan ju dra något gammalt över sig, helt fel läge att börja hetsa vilken han märkte. Kan väl tillägga att jag inte stödjer inkastandet av bangers dock.

Hårdträning i Hmmarbybacken för bissarna.

*kan för bövelen inte ha en tråd som "Allsvenskan 2015" på första sidan och ingen om Bajen!*

Så var det dags igen.....
Träningsmatch lördag 15:00, Grimsta IP av alla ställen, Åtvid skall snurras upp.
Var där eller var fyrkantig....dvs kolla på hammabytv, 49 balubas.
Apor gratis!

Tjäääääna,

Snart dax för nystart för allsvenskan. Biljetter precis bokade till FFF-matchen den 13:e. Åker upp till Sthlm med grabben & en polare & hans grabb. Hoppas på 20'+ på läktaren & tre efterlängtade poäng! Hoppas de har tränat hårt under sommaruppehållet, grabbarna...

På måndag missar jag tyvärr matchen - är på väg hem från en weekend resa till Italien då.
Heja åt mig oxå!

Tjäääääna,

Snart dax för nystart för allsvenskan. Biljetter precis bokade till FFF-matchen den 13:e. Åker upp till Sthlm med grabben & en polare & hans grabb. Hoppas på 20'+ på läktaren & tre efterlängtade poäng! Hoppas de har tränat hårt under sommaruppehållet, grabbarna...

På måndag missar jag tyvärr matchen - är på väg hem från en weekend resa till Italien då.
Heja åt mig oxå!
Ska bli.....nu var vi sena ur groparna, så det får bli Hemmastå bland "Gefles hools"....nu är det ju utsålt.

För många som inte är tillräckligt bra helt enkelt, detta håller inte.
Annars en rätt schystt liten arena, kaffe och färsk kanelbulle för 25 balubas.

Nu laddar vi om...

Magyar och Khalili är två riktigt bra värvningar. Synd bara att de går till ett plastlag i nedre halvan som med Söderqvist och Haglund visat att de inte kan få ut bra spelares fulla potential.

Magyar och Khalili är två riktigt bra värvningar. Synd bara att de går till ett plastlag i nedre halvan som med Söderqvist och Haglund visat att de inte kan få ut bra spelares fulla potential.

Ja lite spännande. Haglund har ju varit skadat ett tag med hoppas han och Persson kan bli riktigt bra ihop.
Söderqvist har ju potential, hoppas det lossnar snart.

Tillbaka
Topp