Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rock_N_Ron , jag rekommenderar att du går med i "Bajenstreams" på Facebook. Dem lägger upp "fulstreams" till varje match och det funkar till 95% för mig och jag sitter borta i Australien Inte bästa kvalitén men det funkar bra på datorn och jag kör mac också
Får vara nöjd med en pinne, med tanke på det lag som startade.
På söndag blir det vinst! 2-1. Trust me.
Kul mix?Hoppad du har rätt om söndagsmatchen.
Jag gillade laget som startade! Kul mix, även om Sheriffen på mitten kändes som ett rejält bortfall.
Kul mix?
Jag vet inte, Sheriffen och Erik borta på mittfältet då lyfts Silverholt upp på mitten och Nordin får starta för första gången sedan Dackefejden.
Kändes sådär.
Visst kändes avstängningarna av, men Pablo, Kennedy å Måns tycker jag är en lovande uppställning framåt. Eruk å Johan tillbaka så blir det mer stängt bakåt. Å så Batan på bak-kanten. Han har varit lite av ett rundningsmärke i defensiven under säsongen, men är ju grym framåt!
Tror/hoppas på x på söndag!!!
(hoppet är ju som bekant det sista som överger en Bajjare...)
Pablo har ju varit helt värdelös? Sämre än Hallenius..
Nu tycker jag du är lite hård och vresig...
Men visst; ingen av grabbarna framåt har rosat marknaden, men visst fan händer det lite framåt med Pablo på planen!?! Tycker han har bra speluppfattning!
"Vi behöver inte Allsvenskan, Allsvenskan behöver oss"Hårdträning i Hmmarbybacken för bissarna.
*kan för bövelen inte ha en tråd som "Allsvenskan 2015" på första sidan och ingen om Bajen!*
"Vi behöver inte Allsvenskan, Allsvenskan behöver oss"
Ska bli.....nu var vi sena ur groparna, så det får bli Hemmastå bland "Gefles hools"....nu är det ju utsålt.Tjäääääna,
Snart dax för nystart för allsvenskan. Biljetter precis bokade till FFF-matchen den 13:e. Åker upp till Sthlm med grabben & en polare & hans grabb. Hoppas på 20'+ på läktaren & tre efterlängtade poäng! Hoppas de har tränat hårt under sommaruppehållet, grabbarna...
På måndag missar jag tyvärr matchen - är på väg hem från en weekend resa till Italien då.
Heja åt mig oxå!
Magyar och Khalili är två riktigt bra värvningar. Synd bara att de går till ett plastlag i nedre halvan som med Söderqvist och Haglund visat att de inte kan få ut bra spelares fulla potential.
Haglund/Sheriffen skötte sig bra senast.Ja lite spännande. Haglund har ju varit skadat ett tag med hoppas han och Persson kan bli riktigt bra ihop.
Söderqvist har ju potential, hoppas det lossnar snart.
utgår ifrån att du menar underlaget på plan när du säger plastMagyar och Khalili är två riktigt bra värvningar. Synd bara att de går till ett plastlag i nedre halvan som med Söderqvist och Haglund visat att de inte kan få ut bra spelares fulla potential.