Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt starkt att jobba tillbaka till 3-3. Kändes som laget hade riktigt mycket vilja, även om det bara blev 1 pinne.
Trevligt! Ska dock på barnkalas innan sen direkt till matchen. Mot slutsålt och glöm inte ta lite bilder med era ögonstenarGTG innan matchen idag? Jag kommer nog befinna mig på Slakthusets terass om någon vill surra klockor och bajen
Och jävlar vilka idiotiska ordningsvakter det var på matchen.Jävlar vad ni blev rånade idag. Jävlar vad usel den svenska domarkåren är. Jävlar vad tur pyjamasbananerna har just nu. Fan.
Berätta!Och jävlar vilka idiotiska ordningsvakter det var på matchen.
Rånade vete fasen, men slutet på första halvlek var klart mysko.Jävlar vad ni blev rånade idag. Jävlar vad usel den svenska domarkåren är. Jävlar vad tur pyjamasbananerna har just nu. Fan.
Ja det här är ju tyvärr inte den första eller sista gången något liknande kommer hända, oavsett om det är OV eller polis. Jag var nere i Malmö på svenska cupen för något år sedan och det var inte så trevligt när vi skulle lämna arenan heller. Rötägg finns både på planen, bredvid planen och utanför planen.
Fyfan, vad hände egentligen? Började ordningsvakten bara veva?
Tack för sympatinJävlar vad ni blev rånade idag. Jävlar vad usel den svenska domarkåren är. Jävlar vad tur pyjamasbananerna har just nu. Fan.
Vad i HELVETE!?! När ska sånt börja granskas på riktigt?
Ja det här är ju tyvärr inte den första eller sista gången något liknande kommer hända, oavsett om det är OV eller polis. Jag var nere i Malmö på svenska cupen för något år sedan och det var inte så trevligt när vi skulle lämna arenan heller. Rötägg finns både på planen, bredvid planen och utanför planen.
Fyfan, vad hände egentligen? Började ordningsvakten bara veva?
Vad jag hört: Killen står intill de som eldar. Vakterna går upp och börjar veva innan ultras och Pekings SLO (!) jagar bort dem. Sen gör de ingen insats att hjälpa killen utan tittar bara på. Samtidigt kablar Aftonbladet ut närmare tio ocensurerade bilder på grabben via Shoot it live, men har de skrivit nått i efterhand?Vad i HELVETE!?! När ska sånt börja granskas på riktigt?
råkade inte AIK ut för något här i början av säsongen också?Vad jag hört: Killen står intill de som eldar. Vakterna går upp och börjar veva innan ultras och Pekings SLO (!) jagar bort dem. Sen gör de ingen insats att hjälpa killen utan tittar bara på. Samtidigt kablar Aftonbladet ut närmare tio ocensurerade bilder på grabben via Shoot it live, men har de skrivit nått i efterhand?
Mycket möjligt, men mot något av de fem storstadslagen vågar inte vakter och polis gå så här hårt emot. Det hade slutat med att de själva blev ännu mer skadade.råkade inte AIK ut för något här i början av säsongen också?
det tragiska är att inte ens när någon dör kommer det granskasNågon kommer dö av polis/ordningsvaktsvåld snart, och äckliga media rapporterar ingenting om sånt här. Hatar fotbollsförbundet och medias pakt vad gäller att styra svensk fotboll åt ett visst håll.
Nej, för att CMore/sportbladet/SvFF är så jävla långt upp i varandras rövhål så man blir alldeles mörkrädd.det tragiska är att inte ens när någon dör kommer det granskas
har fan gått över till att vara mer orolig för väktare än att stöta på våldsamma fans på derbynNej, för att CMore/sportbladet/SvFF är så jävla långt upp i varandras rövhål så man blir alldeles mörkrädd.