• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

image.jpg

Biljetterna sålde slut på 4 timmar såg jag nu...
Coolt!

Bara bajare! Jag fick fyra spridda platser på sektion a223, är det någon som vet om man kan gå till klacken därifrån? Ingång är "S"..
tele2arena_sektioner1.jpg

Äntligen en vinst, så skönt att vara på plats. Tråkigt att bara 18k dyker upp..
Vilka bajare ska på matchen på söndag?

Derbynerver och då missar jag ändå matchen imorgon... (Ny avd på jobbet så kan ej bli av med passet)

Men jäklar så viktig match i onsdags. Tyckte det blev okej tryck med från läktarna med tanke på motståndet.

Sitter på jobbet och grämer mig över att jag inte kommer kunna vara på plats.. Ska synka rasten så jag kan streama matchen iaf. Sjung oss till seger nu!

2015-09-27 17.32.06.png

@Apansson

Såja! Fan att jag inte kunde gå.. Farlig smäll, hoppas Israelsson klarar sig utan större skador.

Fy fan vad bra! Inget sm guld för aik :pirate:

Senast ändrad:
2015-09-27 17.32.06.png

@Apansson

Såja! Fan att jag inte kunde gå.. Farlig smäll, hoppas Israelsson klarar sig utan större skador.

Fy fan vad bra! Inget sm guld för aik :pirate:
Jonas Eriksson förtjänade att åka härifrån i ambulans. Så jävla värdelös. Och ja, det är min uppriktiga åsikt att svenska domarkåren(förutom al-Hakim) förtjänar att spärras in på livstid eller få ett ännu värre öde, det är fan patetiskt att de ska få förstöra spelet såhär mycket. I övrigt plastgräsboll en tråkig sport, blir ju noll spel, bara flipper. Båda lag hade arton flipperkulor som lika gärna kunnat gå in, lika slumpartat som hockey. Ett under att folk accepterar detta, då tv-pengarna gott och väl räcker till att bedriva en gräsplan ett år.
Säger en del om bajens ambitioner om det största att fira är att AIK inte tar guld, nåväl.

Hoppas Israelsson är ok. Skäms för vår klack som hånade honom.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp