• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Tänkte bara hälsa alla bajare en trevlig fortsättning och påminna om hur det såg ut häromveckan*

19125_1069615583053542_3118894750071191511_n.jpg


Men också hur sköna imitationer "Gurra" kör om någon missat :

Tjäääna
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jaha; vilka ska på premiären på påskaftonen då?
Jag är "tyvärr" i fjällen med familjen då, så det får bli att krypa in i stugan kl. 14 med mobilt bredband & CMore Sports för min del.

Hoppas på bra drag & en bra match! Tror nerverna kommer vara på utsidan på alla grabbarna då. Hoppas de erfarna gubbarna lyckas få ungtupparna att sansa sig lite & bara spela sitt eget spel.

Kom ihåg att posta mycket bilder här i tråden & ha de kul!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Han sa att han var från gamla gardet som inte dissar andra lag. Våld o hat har förekommit länge, länge. Så även dissningar.

Hade ingen större tanke bakom mitt uttalande, mer än att jag tycker att det är synd å tråkigt att så mycket av supporterskapet kretsar kring att "hata" andra. J-ligt okonstruktivt tycker jag!

Och inte vad denna tråden skulle handla om en önskemål från trådskaparen.
 

tissoter

Audemars
E vi några bajare här som ska på derbyt mot gård. Vi kanske kan ta några bira innan matchen? Jag menar, alla ska ju ändå dricka innan ;)
 

wotan

Rolex
Jag känner flera bajare som är äldre och gått sedan barnsben. Samtliga säger att det går en innegrej att hålla på bajen.

Säger inte att ni inte har bra tryck, stor publik osv.
 

Cryssarn

Rolex
Jag känner flera bajare som är äldre och gått sedan barnsben. Samtliga säger att det går en innegrej att hålla på bajen.

Säger inte att ni inte har bra tryck, stor publik osv.
föreslår att du startar en egen tråd där ni kan mötas upp innan match istället för att prata strunt här
 

SSL

Audemars
Hade ingen större tanke bakom mitt uttalande, mer än att jag tycker att det är synd å tråkigt att så mycket av supporterskapet kretsar kring att "hata" andra. J-ligt okonstruktivt tycker jag!

Och inte vad denna tråden skulle handla om en önskemål från trådskaparen.

Hat och kärlek går hand i hand.
 
Topp