Ja, det där bidrog ju till denna trådens andemening...
Feel free att starta en egen hat-tråd istället!
I denna tråden vill vi nog vara större än så om man läser 1:a inlägget, men det har du väl knappas gjort, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går att göra liknande hemsidor om alla lag, även om Solna och Djurgårn. Tror tom att det finns.
http://www.skandinaviensstorstaklubb.com/Går att göra liknande hemsidor om alla lag, även om Solna och Djurgårn. Tror tom att det finns.
Lika töntigt detta...
Jag kanske är av den gamla gardet; men jag tycker man ska höja sitt eget lag istället för att dissa motståndarna. Det finna alltid luckor i det sistnämnda.
Nu ska vi inte gå dit, men läktarvåld förekom inte innan det?Människan började inte hata förrän 90-talet.
Nu ska vi inte gå dit, men läktarvåld förekom inte innan det?
Han sa att han var från gamla gardet som inte dissar andra lag. Våld o hat har förekommit länge, länge. Så även dissningar.
Vadå sakna, vi finns överalltTAGGA DÅ! Fan vad jag kommer sakna våra grönvita krigare
Det gör vi. Nu gillar jag iof inte just den frasen men ok, jag omformulerar. Jag kommer sakna att gå på matcherna efter min flyttVadå sakna, vi finns överallt
Wooooo För vi är HAMMARBY, FRÅN SÖDERMALM KOMMER VÅRT LAG, KROSSAR DJURGÅRN OCH GNAGETHammarby sveriges hipsterlag
DIF - Lite finare, lite bättre
vart är er publik?Hammarby sveriges hipsterlag
DIF - Lite finare, lite bättre
Den försvann....vart är er publik?
vår supporterkultur har alltid varit i framkant tillsammans med AIK.Vår pulik består inte av inflyttade bönder
föreslår att du startar en egen tråd där ni kan mötas upp innan match istället för att prata strunt härJag känner flera bajare som är äldre och gått sedan barnsben. Samtliga säger att det går en innegrej att hålla på bajen.
Säger inte att ni inte har bra tryck, stor publik osv.
Hade ingen större tanke bakom mitt uttalande, mer än att jag tycker att det är synd å tråkigt att så mycket av supporterskapet kretsar kring att "hata" andra. J-ligt okonstruktivt tycker jag!
Och inte vad denna tråden skulle handla om en önskemål från trådskaparen.
Hasch och thinner, bajen vinner!öööh jävla pundare skjut hårs på jägarn vet jag aleks
Hemmapremiär!!!!!