Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Vad blir det för klocka till derbyt då? Redan börjat planera. Tror jag kör på min vintagebeater med läderFAN HAR VI DRAGIT RUNT DÄR MED SAMMA KLOCKA!
G-ShockKul! Vad blir det för klocka till derbyt då? Redan börjat planera. Tror jag kör på min vintagebeater med läder
Hehe, rimligt. Tror det här derbyt blir stökigare än det lugna emot aik. Hoppas åtminstone att de håller det bortom arena området så matchen kan spelas klart.G-Shock
Hmm, har funderat på min longines, med lädernatoKul! Vad blir det för klocka till derbyt då? Redan börjat planera. Tror jag kör på min vintagebeater med läder
Kronograf? Kul att klocka matchenHmm, har funderat på min longines, med lädernato
Kronograf? Kul att klocka matchen
För dom som har missat så har en gren på ESPN gjort eb artikel om Bajen
http://www.espnfc.com/blog/espn-fc-...ys-long-awaited-return-to-swedens-allsvenskan
Det ska jag se på plats avis?Trevlig artikel!
Ikväll blir det att bänka sig vid datorn för att se om vi kan hota Elfsborg. Hoppas på bättre spel än i cuppen...
Har redan ångest/förväntan om måndagens derby... Kommer tyvärr inte att se derbyt plats... :-(
samma härDet ska jag se på plats avis?
Här är oron precis tvärtom, spelet har sett så bra ut de senaste matcherna (bortsett från Örebro) för Elfsborg att man är orolig att vi inte ska kunna hålla den nivån.Trevlig artikel!
Ikväll blir det att bänka sig vid datorn för att se om vi kan hota Elfsborg. Hoppas på bättre spel än i cuppen...
alltid G-shock för migVad tror ni om en GTG inför Åtvidaberg hemma den 25e? Matchen börjar 16 så kan ta några öl vid Medis/skanstull/gullmars innan ?
Vågar inte köra finaste dinkan på derbyt haha
Jaså vad sportar hon dåalltid G-shock för mig
tyvärr ska jag gå med morsan på den, så blir ingen GTG för mig
det får förbli osagtJaså vad sportar hon då
Kommer bli tufft, jävligt tufftAtt vi utklassade i svenska kuppen håller jag med om, men nu har vi spöat Aijken borta och häcken hemma som är båda är "bra" lag. Men nu vet vi hur Elfsborg spelar och vi spelar jävligt bra, när vi spelar bra. Med det sagt så tror jag det kan bli väldigt jämnt där borta.
Ska dit. Blir bira vid Skanstull först. Sitter ovanför klacken tror jag. Daytona på armen.
G-Shock för mig. Men är fan inte taggad...så satans tröttKudos till dig att du vågar, själv är jag rädd att bli av med min Datejust... Men är kanske lite annorlunda om man står i klacken.
vi kan byta...en tröja och en signerad flagga mot DJnHittade inte min bajentröja, fick bli ett nödköp i sickla...
Oerhört lockande erbjudande faktiskt!vi kan byta...en tröja och en signerad flagga mot DJn