• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

EricMcG

Panerai
2-Faktor
När vi går genom staden över broar och torg
med doft av salt ifrån havet minns vi glädje och sorg




:angel:
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor

Erik1

Patek
2-Faktor
Vad tror ni om en GTG inför Åtvidaberg hemma den 25e? Matchen börjar 16 så kan ta några öl vid Medis/skanstull/gullmars innan :)?

Vågar inte köra finaste dinkan på derbyt haha
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Att vi utklassade i svenska kuppen håller jag med om, men nu har vi spöat Aijken borta och häcken hemma som är båda är "bra" lag. Men nu vet vi hur Elfsborg spelar och vi spelar jävligt bra, när vi spelar bra. Med det sagt så tror jag det kan bli väldigt jämnt där borta.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ska nån ner till Borås? Vart kan man streama matchen? Tänker inte slanta 170spänn på Cmore..
 
Ingen vinst, men 1 poäng borta mot Elfsborg är ju mer än godkänt! Ska bli så otroligt kul att följa säsongen.
Vem ska på derbyt nu i helgen? :)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Precis kollat klart på matchen i efterhand på Cmore (som för övrigt funkade skitsämst... Laggade hela tiden - störande som f-n!) och får nog konstatera att 1-1 var ett helt OK resultat! Hopf gjorde bra ifrån sig tycker jag. Annars rätt rörigt & ganska osäkert framåt. Elfsborg var nog sämre än vad Bajen var bra vill jag tyvärr påstå...

Nu ladda för derbyt på måndag! Kommer tyvärr inte vara på plats denna gången...
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Till Erik1 och andra som inte vill slanta upp 169kr genom C more (VILKET ÄR HELT SJUKT PRIS?! Vad hände med tidigare typ 69?) så gilla bajenstreams på Facebook som Cryssarn nämner, där brukar det alltid dyka upp flera streams som funkar. Jag streamade senast genom vipleague och det funkade riktigt bra.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Laddade för ikväll?!?
Kommer bli en grym match... Hoppas bara att det är det sportsliga som kommer att toppa rubrikerna framåt kvällen/i morgon.

SAAAATAN att jag missar denna på plats...
 
Hittade inte min bajentröja, fick bli ett nödköp i sickla...
image.jpg
 
Topp