Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir jag som e KS reporter heheJag lämnar gärna en request på bilder från Medis och marschen! Live reporter?
du råkar inte ha koll på om man kan röra sig fritt mellan sektionerna bakom läktaren?Häcken ligger...... SIST HAHA
Ingen som e på olearys ?
Nej, har hört att det ska gå men inte vid derbyn, men idag försökte jag gå från långsidan till klacken och det gick inte så bra. VIP vakterna blev lite griniga....du råkar inte ha koll på om man kan röra sig fritt mellan sektionerna bakom läktaren?
Hmm, ja det var typ där VIP platserna är strax efter plats a223, men jag har som sagt hört att det ska gå men har ingen riktig koll på hur, såg ganska blockerat ut men det kan ju säkert gå och smitta igenom vid en mindre full match.Vart tog det stopp? jag har biljett mot Åtvidaberg på långsidan mer mot andra kortsidan, men vill ta några öl i "baren" med andra kompisar från klacken. Dvs klacken på långsidan och inte där UB står
Tack så mycket. A223 är ju dessutom på andra sidanHmm, ja det var typ där VIP platserna är strax efter plats a223, men jag har som sagt hört att det ska gå men har ingen riktig koll på hur, såg ganska blockerat ut men det kan ju säkert gå och smitta igenom vid en mindre full match.
derbyt står jag klacken. är mot ÅtvidabergMen på derbyt lär det vara jävligt svårt
Fasen då kan jag se dig där, står vid sidan av klacken.derbyt står jag klacken. är mot Åtvidaberg
absolutFasen då kan jag se dig där, står vid sidan av klacken.
Succé! Slirat runt på söder tills nu