• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Matchdag igen! Vilka är på plats?
Jag ska dit idag - klacken. Brukar stå i högraste kurvan, bort mot ståplats långsidan.

Forza Bajen!

Det här inlägget är nog det roligaste hittills i tråden, eller inte?
Från den 23:e mars.

Nja... Tyckte nog Magyan gick in å tog ett par riktigt bra beslutsamma brytningar idag!
Fast han har inte imponerar i övrigt än.
F-n vad lätt Sundsvall-pôjkera snubblade igenom försvaret i övrigt. Tur att avsluten var kassa...

Trams, detta är ett luftslott som rämnar snart.
Miljonbelopp har lagts på spelare som inte startar, på spelare som inte borde få starta.
När publiken börjar tröttna kommer det att gå fort utför.
Absolut att vi har lagt mycket pengar på spelare som inte startat men så måste det ju bli? Om du har en trupp på ca 22 personer så måste de på bänken vara lika bra på bänken som på planen. Vi kan ju inte lägga alla pengar på 11 bra spelare och resten ingenting för de måste ju kunna göra inhopp och göra så det som är på planen vet att det finns andra som kanske också kan få den platsen.

Absolut att vi har lagt mycket pengar på spelare som inte startat men så måste det ju bli? Om du har en trupp på ca 22 personer så måste de på bänken vara lika bra på bänken som på planen. Vi kan ju inte lägga alla pengar på 11 bra spelare och resten ingenting för de måste ju kunna göra inhopp och göra så det som är på planen vet att det finns andra som kanske också kan få den platsen.
Problemet är ju att vi har lagt alldeles för mycket på rena floppar typ Kahlili, Smarason( kan inte ens träffa bollen).
Utav de som inte startar är det kanske fem st som är jämbördiga med startelvan i nuläget, bara att ta sig ner på en träning så får du svart på vitt. Men visst, vi har haft max oflyt med vänsterbackarna.

Problemet är ju att vi har lagt alldeles för mycket på rena floppar typ Kahlili, Smarason( kan inte ens träffa bollen).
Utav de som inte startar är det kanske fem st som är jämbördiga med startelvan i nuläget, bara att ta sig ner på en träning så får du svart på vitt. Men visst, vi har haft max oflyt med vänsterbackarna.
Jo men att Kahlili drog vi in när vi absolut inte hade någon som kunde få in bollen i mål. Han har ju vann väl skytteligan två år tidigare så kan jag förstå att de i den tiden då drog in honom. Att han sedan har varit "80%" sedan dess har ju också resulterat i att han inte har fått gå på planen. Det har varit en konstig start av Allsvenskan i år, så jag är inte orolig. Än går det vågor, nu kör vi!

//Att han sedan har varit "80%" sedan dess har ju också resulterat i att han inte har fått gå på planen.//
Men vänta nu, "gå på planen" - det är just det han gör!

Sprang på Haglund här om dagen på stan. Han var besviken på insatsen mot Kalmar men också antal poäng vi fått med oss på alla de här matcherna. Gav lite uppmuntran om att de visade bra vilja i andra halvlek i alla fall.

Malmö imorgon. Jag är äntligen på plats så ska bli sjukt kul! Hoppas många köper biljetter och dyker upp trots motgångarna :)

Sprang på Haglund här om dagen på stan. Han var besviken på insatsen mot Kalmar men också antal poäng vi fått med oss på alla de här matcherna. Gav lite uppmuntran om att de visade bra vilja i andra halvlek i alla fall.

Malmö imorgon. Jag är äntligen på plats så ska bli sjukt kul! Hoppas många köper biljetter och dyker upp trots motgångarna :)
Yes, laget visade i alla fall bra vilja i andra halvlek...bra där.
Nä, nu skall jag inte vara sån, hoppas på en pinne i dag.

Än går det vågor på Hammarby sjöööööööö....
Hoppas Kalmar vinner i kväll, även om vi temporärt skulle hamna på kvalplats.

Grindif har 12.000 sålda. Hahah
Känns lite taskigt att håna dygårn för deras publiksiffror, lite som att sparka på liggande gubbe....men det är jävligt skoj:).
Speciellt när de utger sig för att vara Stockholms Stolthet.
Jag undrar mer vad som händer med de pengar som vår publik genererar och vad som händer vid en torsk mot Gefle,
shaky times ahead.:blackalien:

Skönt att Silverholt äntligen är tillbaka, även fast det hittills endast är på träning. Vad tror ni om matchen imorgon? Jag är optimistisk och gissar på 2-1 till oss, om vi kan lyckas hålla tätt i försvaret.

Hur det nu är, så lovar jag att solen går upp i morgon med.
Lika säkert som att Persson-Haglund startar på söndag, och att Nanne efteråt gnäller om lågt tempo.:cigar:

Äntligen en elva som luktar vinst.
1. Ögmundur Kristinsson

2. Birkir Már Sævarsson
23. Lars Sætra
3. Richard Magyar
14. Fredrik Torsteinbø

8. Johan Persson
21. Melker Hallberg

11. Arnór Smárason
4. Erik Israelsson
10. Kennedy Bakircioglu

7. Alex