• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Ogenerat stulet från en annan skön Bajare..."Avdelning skräckläsning (lånat från ett annat forum: Utöver Djurgården och AIK – så har Bajen i tävlingsspel sedan vi kom tillbaka till Allsvenskan för snart 1.5 år sedan, endast vunnit mot Åtvidaberg, Gefle, Falkenberg, Häcken, Kristianstad (starkt 1-0) och Ljungskile.
:cigar:

Ogenerat stulet från en annan skön Bajare..."Avdelning skräckläsning (lånat från ett annat forum: Utöver Djurgården och AIK – så har Bajen i tävlingsspel sedan vi kom tillbaka till Allsvenskan för snart 1.5 år sedan, endast vunnit mot Åtvidaberg, Gefle, Falkenberg, Häcken, Kristianstad (starkt 1-0) och Ljungskile.
Hah vänta, stämmer det här? Toppgängen!

Det är exakt därför jag fortfarande tror på Nanne. 5 år i superettan har satt sina spår. Åren innan det var ju inte super heller riktigt! Jag tror både gnägget och glugårn hade haft det lika tufft efter resan som vi har gjort... Publikmässigt verkar de haft ännu mer tufft.

Vad är nyttan med stor publik när vi ändå bara köper in långsamma spelare?
Superettan-tugget är ju bara trams, finns inga spelare kvar från den tiden, jo Kennedy och någon till.
28 matcher kvar....kämpa!

Dessutom går ju inte Petter på två helt friska ben.
Såg f.ö. att Aftonbladet kan köra 2 för 1 på tisdag. ...i ett derby!?:hungover:

Pinsamma Hyrgårn har svårt att få folk på matcherna. Det skulle vi också ha om vi tvingades lira på typ Lidingö. Enögd som man är jämför man deras publikutveckling med vår egna, men jag minns när vi båda två harvade med ett snitt på typ 8-9k (de på Stadion, vi på gamla Söderstadion). Sett med de glasögonen har de ju ökat sin publik klart respektabelt, det är bara det att vi lyckats med något helt enormt.

Själv hoppas jag Scheriffen klarar det privata, hans fru och barn bor ju på någon bondgård i Skåne (?). Måste vara sjukt slitigt att vara borta från familjen på det sättet.
Sedan Linus, Runa, Palle och de andra gamla hjältarna som floppade....ja, vad ska man säga. Ingen av dem hade ju haft så mycket bra fotboll i kroppen efter att de lämnade Bajen. Linus blev ju farsa för typ ett år sen och det kan inte heller vara helt lätt att kombinera med att lira boll. Dåligt med sömn om inget annat. Jag tror en hel Petter kommer leverera på hög nivå men om Jingan vet vad som är bra för han så lär det ju bli något av ett prestationsbaserat kontrakt asså.

Forza!

"David Boo Wiklanders dispensansökan om en övergång till Hammarby IF efter avslutat transferfönster har beviljat" Såja

Pinsamma Hyrgårn har svårt att få folk på matcherna. Det skulle vi också ha om vi tvingades lira på typ Lidingö. Enögd som man är jämför man deras publikutveckling med vår egna, men jag minns när vi båda två harvade med ett snitt på typ 8-9k (de på Stadion, vi på gamla Söderstadion). Sett med de glasögonen har de ju ökat sin publik klart respektabelt, det är bara det att vi lyckats med något helt enormt.

Själv hoppas jag Scheriffen klarar det privata, hans fru och barn bor ju på någon bondgård i Skåne (?). Måste vara sjukt slitigt att vara borta från familjen på det sättet.
Sedan Linus, Runa, Palle och de andra gamla hjältarna som floppade....ja, vad ska man säga. Ingen av dem hade ju haft så mycket bra fotboll i kroppen efter att de lämnade Bajen. Linus blev ju farsa för typ ett år sen och det kan inte heller vara helt lätt att kombinera med att lira boll. Dåligt med sömn om inget annat. Jag tror en hel Petter kommer leverera på hög nivå men om Jingan vet vad som är bra för han så lär det ju bli något av ett prestationsbaserat kontrakt asså.

Forza!
Problemet är väl att Petter inte kommer vara hel speciellt länge?
Väldigt skadebenägen på äldre dar...

Jag har bjudit hem ett gäng gubbar ikväll för derby å bira med barn som har den goda smaken att vara Bajare.

Derbynerver idag...

Tror tyvärr det blir tufft. DIF har börjat så sjukt starkt i år och med deras facit på derbyn så är det nog tyvärr deras tur idag. Men hoppas på en bra match!!!

Tillbaka
Topp