• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Det här är så otroligt skönt. Speciellt när pengarna ramlade in idag när jag var så otroligt nära här om dagen när Barca torskade.
image.png

Gött Bajen!
Vi ses 23/5, denna gången behöver ni väl inte bajsa på sätet i bussen. Blir tråkigt för er med förlust och sen behöva sitta i skitlukten hela vägen hem ;)

Jo men en serie består inte av 5 omgångar
Kalla Anka liga detta ... Alla vinner mot alla
Är Falkenberg heta för dom vinner mot svenska mästarna? Malmö är ju kallare än Island i december !
Nej jag e ruggigt missnöjd !

3:e sidan?!? De e inte ok!

Nån i Norrköping idag?
Tyvärr inte jag, trots att jag ju bor i Östergötland. Blir tv idag och då en ömtåligare matchklocka än vanligt... :cool:

image.jpeg

Dock är det patetiskt agerande av den/dem som kastade flaskor/bråkade, men den svansen finns tyvärr i alla supportergrupper.

Jaså?!? Var det Hammarby som var på läktaren? Inte en eller ett fåtal urspårade "supportrar" som kastade in en flaska då?
Både du och jag vet väl vem som sitter på läktaren, eller? Det är ju "hammarby" då det är dom som blir straffade för endel personer agerar som 5 åringar på läktaren. Och ett "fåtal" är relativt.

Tillbaka
Topp