Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var inte oviktig, 9:a eller högre så blir det två hemmamatcher i cupen till våren.Oviktig match, handlar "bara" om övre eller nedre mitten placering. Men att bli så utskåpade av Elfsborg är illa. Tur att Nanne och Jingblad verkar ryka till nästa säsong. De förtjänar en eloge men det är dags att rulla vidare nu..
Hahaha asså jag förstår inte varför vi spelar passivt en hel match? För att slå rekord att hålla flest nollor på bortaplan? Aja. INGE SM GULD FÖR AIKVet inte ens vad jag ska kalla den här insatsen.. 80-20 i bollinnehav?! hur är det ens möjligt
Bra fråga.. jävla tråkigt sätt att avsluta en säsong på är det iallafall. Viktigt!! Nu ska vi bara hålla oss över Djyrgårn så blir det en helt ok säsong ändåHahaha asså jag förstår inte varför vi spelar passivt en hel match? För att slå rekord att hålla flest nollor på bortaplan? Aja. INGE SM GULD FÖR AIK
Hahaha, hockey.Till er som missade när ÖFK tog läktarkulturen till en HELT ny nivå. Här snackar vi leverans, hatten av, osv.
http://www.fotbolldirekt.se/2016/10/26/video-ostersunds-lasershow-mot-bajen-summerburst-jamtland/
hahahahhahaahTill er som missade när ÖFK tog läktarkulturen till en HELT ny nivå. Här snackar vi leverans, hatten av, osv.
http://www.fotbolldirekt.se/2016/10/26/video-ostersunds-lasershow-mot-bajen-summerburst-jamtland/
Fyfan vad kallt det var, tråkig match var det också.
I det här läget kvittar det vad Nanne har för framtidstro kan jag tycka, tror inte han blir kvar faktisktI presskonferensen efter matchen mot Norrköping så verkar ju Nanne tydlig med att han HAR framtidstro om Bajen och sålänge han har det så kommer han ej att avgå. Så han sitter minst ett år till alltså.
Som Sid Vicious skulle ha sagt....-"Rätt, jävligt rätt!"Vi önskar Boo Wiklanders son ett snabbt tillfrisknande. David är en hederssam och sportslig spelare till skillnad från majoriteten i den här serien (typ Sebastian Eriksson och Markus Rosenberg), så honom vill man inget ont!
Va' fan händer?!?"Några" Bajare omhändertagna inför dagens match i Malmö.
Som vanligt stökigt mellan MFF och Bajen...Va' fan händer?!?
Tror dom kör en s.k. "sit-in" för att protestera mot TV-styrda avsparkstider, men är inte helt säker....Va' fan händer?!?
Jag tycker man borde gett honom ett år till med tanke på hur hösten såg ut. Känns som att oavsett vem som tar över så kommer det bli samma placering nästa år och så säger man "det var hans första,nästa blir bättre" så blir det knappt bättre ändå... aja vi får seDet blev alltså Bye bye för Nanne.. spontana reaktioner?
Håller med dig. Tycker Nanne har gjort ett bra jobb med tanke på materialet och hade gärna sett en fortsättning av den här höstens spel, se vad det skulle kunna leda till.Jag tycker man borde gett honom ett år till med tanke på hur hösten såg ut. Känns som att oavsett vem som tar över så kommer det bli samma placering nästa år och så säger man "det var hans första,nästa blir bättre" så blir det knappt bättre ändå... aja vi får se
Alltså, jag vet inte..."med tanke på materialet "?Håller med dig. Tycker Nanne har gjort ett bra jobb med tanke på materialet och hade gärna sett en fortsättning av den här höstens spel, se vad det skulle kunna leda till.
Ja för de andra två älgarna lär man ju göra sig av med.Säger som en snubbe jag känner: "Bara vi får ha 666 kvar i mittförsvaret så spelar det ingen roll vem som tränar oss. Minst oavgjort i alla matcher! Gör vi ett mål vinner vi!"
Ja för de andra två älgarna lär man ju göra sig av med.
Magyar och Saetra. Jag har inga problem alls med Birkir, solheim eller BatanMen inte menar du Birkir nu?!? Han e ju kung!
Men den där Magyar har tyvärr inte rosat marknaden direkt...