Stämmer
Bajen bröder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer
Nja, tre poäng skulle jag vilja ha även om det är grisspel. Jobbigt att ha 1 poäng efter 3 matcher vid torsk idag.På't igen Jag har inget emot att vi torskar idag så länge vi spelar bra. Sjukt spännande det ska bli i eftermiddag
På't igen Jag har inget emot att vi torskar idag så länge vi spelar bra. Sjukt spännande det ska bli i eftermiddag
Jo sjukt svår bortamatch. Hoppas också att vi får se en utveckling av spelet. Jag är nöjd ifall vi grejar en pinne.Nja, tre poäng skulle jag vilja ha även om det är grisspel. Jobbigt att ha 1 poäng efter 3 matcher vid torsk idag.
Jag tycker vi skulle ha 3 på hemma premiären men borta mot norrköping och aik så är 0 poäng inge konstigtNja, tre poäng skulle jag vilja ha även om det är grisspel. Jobbigt att ha 1 poäng efter 3 matcher vid torsk idag.
Äkta
Varken jag eller mitt ofödda barns favvogosedjur Zonny var oroliga.
På't igen Jag har inget emot att vi torskar idag så länge vi spelar bra. Sjukt spännande det ska bli i eftermiddag
Jag tror att han kommer att bli jättebra.Ny sportchef ska vara "klart" Jesper Jansson. Är det verkligen bra? Kommer tidigare från Helsingborg och en kort vända i FC Köpenhamn.
#BackaGunnar
För många felbeslut.Sån jävla oflax....
Ingen aning. Men det ser ju ganska kul ut.Någons om vet varför Aidoo har vita "plåster" under ögonen?
De kör väl svarta streck, som enligt uppgift ska ha nåt att göra med ljuset typ - att det inte reflekteras eller nåt.Ingen aning. Men det ser ju ganska kul ut.
Eller är det inte sådana som Amerikanska fotbollspelare har för att se lite tuffa ut?
Ah coolt där ser man. Det hade jag ingen aning om att de fyllde en funktion på det sättet.De kör väl svarta streck, som enligt uppgift ska ha nåt att göra med ljuset typ - att det inte reflekteras eller nåt.