• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
IMG_3604.JPG
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jaha alla bajare det börjar närma sig premiär :D Jag har klipp säsongkorts då jag blir i Stockholm hela sommaren så hade varit sjukt kul att styra ihop en gtg!

Försäsongen har ju inte sett jätte bra ut med många spelare som har varit skadade och generellt sett ganska svajigt ut minst sagt. Positivt enligt mig är väl att dansken valt att ge alla spelare en chans att visa vad de går för och inte utgått bara från tidigare resultat. Någon som vågar ge sig på att gissa vilken elva och hur man kommer ställa upp? Slutplacering? Gärna en kommentar på allsvenskan också då jag personligen tror att det kommer vara oerhört hög lägstanivå i år :)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Sjukt pessimistisk inför denna säsong. Iprincip bara Hamad som var en värvning värd namnet. Ögat har ju tappat det totalt så vi behöver en ny målvakt.. gärna backlinje med. Khalili borde leverera nu när han har chansen.

Nedre mittenplacering alltså, men jag har gärna fel.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Sjukt pessimistisk inför denna säsong. Iprincip bara Hamad som var en värvning värd namnet. Ögat har ju tappat det totalt så vi behöver en ny målvakt.. gärna backlinje med. Khalili borde leverera nu när han har chansen.

Nedre mittenplacering alltså, men jag har gärna fel.
Det känns ju som något "tungt" namn till kommer komma in. Ja ögat känns sådär tyvärr. Var inte många som var nöjda med Hopf men han verkar göra ganska bra ifrån sig..
 

direction

Panerai
2-Faktor
Jaha alla bajare det börjar närma sig premiär :D Jag har klipp säsongkorts då jag blir i Stockholm hela sommaren så hade varit sjukt kul att styra ihop en gtg!

Försäsongen har ju inte sett jätte bra ut med många spelare som har varit skadade och generellt sett ganska svajigt ut minst sagt. Positivt enligt mig är väl att dansken valt att ge alla spelare en chans att visa vad de går för och inte utgått bara från tidigare resultat. Någon som vågar ge sig på att gissa vilken elva och hur man kommer ställa upp? Slutplacering? Gärna en kommentar på allsvenskan också då jag personligen tror att det kommer vara oerhört hög lägstanivå i år :)
Ja ska verkligen bli kul. Vad man längtat. Själv har jag säsongskort i långsida klack. Brukar stå i kurvan. :D Allsvenskan har ju fått ett rejält lyft vad det verkar, kommer bli ett getingbo känns det som. Jag måste säga att jag gillar danskens sätt att pröva dig till bästa formationen som passar materialet. Han blir inte låst vid ett visst sätt vilket öppnar för fler spelare att visa upp sig och få en ärlig chans. Jag tycker redan det ser bättre ut än förra året, nu ser man iaf att man tränar på passningsspel. Defensiven tror jag kommer styras upp bra, iaf när vi får in Fenger om inte annat.
Detta året är inte det år då vi tar stora kliv, men jag tippar ändå att vi hamnar på en 10:e plats.
Laguppställningen tror jag kommer att se lite olika ut match för match där Jajic,Kennedy,Torsteinbö,Persson,Bengtsson,Koffie,Junior mest kommer att skifta på mitten.
Mot Norrköping tror jag att följande kommer att spela.
Ömmi
Saevarsson Aidoo Magyar Solheim
Koffie
Paulsen Kennedy Smarason Hamad
Dibba
 
Topp