• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Vad tycks om gårdagen? Själv tycker jag man ser mycket positivt, men försvaret... Vi kan inte släppa in 2 såpass billiga mål som vi gjorde igår. Speciellt när det känns som vi kontrollerar matchen bra.
Örebro känns som sämsta motståndet såhär långt. Många spelare gör bra ifrån sig och skönt att se att vi inte säckar ihop om Jeppe är borta, eller när Solheim klev in som mittback. Vi borde stängt matchen med typ 6-0 och det är riktigt illa. Sanna har matcher ska vi inte bara ta tre pinnar på men även plocka målskillnad! Så godkänt men inte bra enligt mig :bookworm:
 
Örebro känns som sämsta motståndet såhär långt. Många spelare gör bra ifrån sig och skönt att se att vi inte säckar ihop om Jeppe är borta, eller när Solheim klev in som mittback. Vi borde stängt matchen med typ 6-0 och det är riktigt illa. Sanna har matcher ska vi inte bara ta tre pinnar på men även plocka målskillnad! Så godkänt men inte bra enligt mig :bookworm:
Håller helt med. Påminner läskigt mycket om Hammarby - GIF Sundsvall förra säsongen. Matcher vi ska kunna vinna med 5-0 men av någon anledning slutar vi spela sista 20 och släpper in några mål. Plötsligt blir matchen jämn och motståndarlaget är ruggigt nära att kvittera och kosta oss en vinst. Ohållbart om man ska kunna vinna ett SM-guld.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Håller helt med. Påminner läskigt mycket om Hammarby - GIF Sundsvall förra säsongen. Matcher vi ska kunna vinna med 5-0 men av någon anledning slutar vi spela sista 20 och släpper in några mål. Plötsligt blir matchen jämn och motståndarlaget är ruggigt nära att kvittera och kosta oss en vinst. Ohållbart om man ska kunna vinna ett SM-guld.
Haha ja. Jag citerar Billborn "Man vill bara hoppsparka någon"
 

direction

Panerai
2-Faktor
Vad tycks om gårdagen? Själv tycker jag man ser mycket positivt, men försvaret... Vi kan inte släppa in 2 såpass billiga mål som vi gjorde igår. Speciellt när det känns som vi kontrollerar matchen bra.
Håller med, vi ska inte släppa in så lätta mål. Det är väldigt lätt nu för motståndarna att veta vart de ska slå in frisparkana nu. Bra iaf att laget uppmärksammar det nu och inte är helnöjda med 3 poäng.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Haha ja. Jag citerar Billborn "Man vill bara hoppsparka någon"
ECE103F4-8307-4821-A546-6A463EE69879.jpeg


(snodd från Bajenland på FB...)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Här har det varit lugnt länge! Skönt att se att Fenger och Solheim som mittbackspar och Sandberg på kanten. Det kanske går att plocka poäng i Mordor.
Ny klocka också sen ett par dagar tillbaka :)
Forzaaaa
IMG_20190602_142050.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Så banar vi mot en stabil 8e plats igen..

Solheim alltså, är det korpen eller? Jo, han spelade bra tills sin rikstabbe. Sen drog Glenn dödsstöten, om solheims vurpa var korpen är det ändå ingenting i jämförelse med domarinsatsen.

Mvh,
Bitter
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Så banar vi mot en stabil 8e plats igen..

Solheim alltså, är det korpen eller? Jo, han spelade bra tills sin rikstabbe. Sen drog Glenn dödsstöten, om solheims vurpa var korpen är det ändå ingenting i jämförelse med domarinsatsen.

Mvh,
Bitter

Nja... Jag gillar Solheims kämpaglöd och tycker han ofta är riktigt bra, om än lite riskbenägen.

Ryggtacklingen är väl inget att snacka om?!? Solklar frispark!

Brukar inte klaga på domaren, men i måndags var det bedrövligt...
 
Topp