Jag ska köpa min den 7e när det släpps för oss som inte hade förra året, hoppas det finns några platser kvar bara heheForza bajen in med bollen HEJ HEJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska köpa min den 7e när det släpps för oss som inte hade förra året, hoppas det finns några platser kvar bara heheForza bajen in med bollen HEJ HEJ
Jag håller tummarna för dig!Jag ska köpa min den 7e när det släpps för oss som inte hade förra året, hoppas det finns några platser kvar bara hehe
Jag väntar bara på 25eJag ska köpa min den 7e när det släpps för oss som inte hade förra året, hoppas det finns några platser kvar bara hehe
Haha standardJag väntar bara på 25e
Välkommen in i värmen! Fortsätter detta år på norra övre, men jag saknar norra nedre.. trivdes bra där!Idag var det äntligen dags att köpa säsongskort, ska bli super kul att kunna gå på alla hemmamatcher i år. Jag kommer sitta på "Aktiv sittplats kurva".
Vart sitter/står ni andra?
Flyttade upp till övre från nedre inför förra säsongen och fortsätter även i årIdag var det äntligen dags att köpa säsongskort, ska bli super kul att kunna gå på alla hemmamatcher i år. Jag kommer sitta på "Aktiv sittplats kurva".
Alltid långsida stå. I kurvan.Idag var det äntligen dags att köpa säsongskort, ska bli super kul att kunna gå på alla hemmamatcher i år. Jag kommer sitta på "Aktiv sittplats kurva".
Låter bra!Kul! Vi får dra ihop en GTG när svenska cupen börjar
Jag hade tänkt det!Jag fixade säsongsplåt igår, blev övre långsida i år för att hamna nära en polare och hans familj. Kommer många härifrån gå nu den 18:e?
Jag e på!Kul! Vi får dra ihop en GTG när svenska cupen börjar
Japp!Jag fixade säsongsplåt igår, blev övre långsida i år för att hamna nära en polare och hans familj. Kommer många härifrån gå nu den 18:e?
VälkommenFan har inte sett tråden förut! ..måste ba upp med en bild här i tråden. Forza Bajen!
Underbar start på året!Cupderby!!
Helt fantastiskt! Vilken balja av Jeppe och vilket inhopp av nya brassen.Cupderby!!
Odilon såg riktigt stabil ut också!Helt fantastiskt! Vilken balja av Jeppe och vilket inhopp av nya brassen.
Håller med om Odilon, sjukt att en 18åring kan ha ett sådant lugn i backlinjen, bådar gott!Odilon såg riktigt stabil ut också!
Men Bojanic slog väl inte mer än max två passningar som hittade fram, eller. Å en frispark rakt in i muren... Lämnar mycket att bevisa!
Odilon såg riktigt stabil ut också!
Men Bojanic slog väl inte mer än max två passningar som hittade fram, eller. Å en frispark rakt in i muren... Lämnar mycket att bevisa!
Ja. Jag hoppas dock det blir mer kontinuerligt i vem/vilka som ska slå frispark och straffar. Jag skiter i vem som gör det bara vi får bättre utdelning än förra året.Håller med om Odilon, sjukt att en 18åring kan ha ett sådant lugn i backlinjen, bådar gott!
Kan minnas fel nu.. men Bojanic har varit sjuk i 1-2v så att formen inte sitter ser jag inte som något större bekymmer
Håller med.. Fenger satte ändå 2 (?) frisparkar förra säsongen så kanske något att bygga påJa. Jag hoppas dock det blir mer kontinuerligt i vem/vilka som ska slå frispark och straffar. Jag skiter i vem som gör det bara vi får bättre utdelning än förra året.
Ja men han har nog inte en given startplatsHåller med.. Fenger satte ändå 2 (?) frisparkar förra säsongen så kanske något att bygga på
Det tycker jag är väldigt märkligt. Har svårt att minnas senast han gjorde en dålig match. Han var toppklass i danska ligan, och klev in efter en lång skada mot Örebro på bortaplan och ägde backlinjen. Jag håller honom som vår bäste mittback, rentav komplett.Ja men han har nog inte en given startplats