• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Forza bajen in med bollen HEJ HEJ
E3688464-D05E-4028-85E6-3CF76BC7A0A5.jpeg
Jag ska köpa min den 7e när det släpps för oss som inte hade förra året, hoppas det finns några platser kvar bara hehe :D
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag fixade säsongsplåt igår, blev övre långsida i år för att hamna nära en polare och hans familj. Kommer många härifrån gå nu den 18:e?
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Odilon såg riktigt stabil ut också!
Men Bojanic slog väl inte mer än max två passningar som hittade fram, eller. Å en frispark rakt in i muren... Lämnar mycket att bevisa!
Håller med om Odilon, sjukt att en 18åring kan ha ett sådant lugn i backlinjen, bådar gott!
Kan minnas fel nu.. men Bojanic har varit sjuk i 1-2v så att formen inte sitter ser jag inte som något större bekymmer :)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Odilon såg riktigt stabil ut också!
Men Bojanic slog väl inte mer än max två passningar som hittade fram, eller. Å en frispark rakt in i muren... Lämnar mycket att bevisa!
Håller med om Odilon, sjukt att en 18åring kan ha ett sådant lugn i backlinjen, bådar gott!
Kan minnas fel nu.. men Bojanic har varit sjuk i 1-2v så att formen inte sitter ser jag inte som något större bekymmer :)
Ja. Jag hoppas dock det blir mer kontinuerligt i vem/vilka som ska slå frispark och straffar. Jag skiter i vem som gör det bara vi får bättre utdelning än förra året.
 
Topp