• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Erik1

Patek
2-Faktor
Håller med. Solheim vann väl alla dueller mot Paulinho förutom frisparken?
Du vet ju att jag gillar att hata på Solheim, tycker faktiskt han har ryckt upp sig ordentligt så det är lite med glimten i ögat nu. Men han flög som en vante i duellen och att snubbla på bollen sådär är inget man gör på proffsnivå som allsvenskan ändå ska vara ;)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Du vet ju att jag gillar att hata på Solheim, tycker faktiskt han har ryckt upp sig ordentligt så det är lite med glimten i ögat nu. Men han flög som en vante i duellen och att snubbla på bollen sådär är inget man gör på proffsnivå som allsvenskan ändå ska vara ;)
Han ville fluga som en vante och få frisparken, han är ju skit stark i kroppen. Men håller med, han har steppat upp ordentligt.
Däremot är många andra spelare för bleka, alla poängspelare. Jag trodde Kakan skulle ha lekstuga? Han ser ut som en junior på plan.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jaha!?! 6-2! Kul att Kacianiklic vaknade oxå!
Men fan vad bleka FFF såg ut ett tag...
Och vi kan springa åttor runt bottenlagen, men inte spöa dom ovanför oss. 6-7:e platsen; here we come...
 
73FD1F6A-A8C4-4595-A462-975FA1A95EBA.png
Aidoo presenterad av Celta Vigo, Twitter säckar!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jo. Nu ”slipper” vi ju honom 1,5 match i alla fall...
Brukar sällan klaga på domaren, men fan vad han tappade matchen idag! Utvisningen säger jag inte så mycket om. Rätt solklar enl mig, men straffen?!? Missade varningar på Kalmar-gubbar som borde gett ett andra.
Håller helt med. Känns som domarna blir sämre och sämre för varje säsong. Hur ska allsvenskan kunna bli bättre när hela SVFF är muppar och domarna på plan?
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Nåväl, utöver rånet så är jag glad att se Solheim som vänsterback och även att Wiland fick hoppa in. Det var länge oklart om Wiland ens kunde komma tillbaka och det är underbart att se honom tillbaka :) Kan vi bara få ihop en och samma backlinje från start flera gånger nu så tror jag vi kan nå topp 3.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
6-2 mot Göteborg trots avstängda och skadade spelare är helt sjukt. Skönt att se att spelarna på planen vill börja spela fotboll i minut 1 och inte som i förra matchen mot Peking. En spaning jag gjorde var att precis innan Göteborg gör sitt första mål så frågar Tankovic ledarstaben vart han ska spela iom. det senaste bytet men får inget svar? Och vad händer? Det är öppen gata för Göteborg som spelar sig förbi och slår in bollen i nätet.

Och en sak till. Junior nämnde i en intervju att "spela fotboll är som att cykla, man glömmer inte bort hur man gör". Inge jävla "jag behöver spela x matcher för att komma igång bla bla" utan kliver direkt in och visar klass, underbart!
 
Topp