• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

meo_swe

Audemars
Jag och @Gäspande_Skorpan gjorde söder osäkert i lördags...

50F7C7F8-7A1A-4E7F-AC07-D6F381644E2E.jpeg
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag och @Gäspande_Skorpan gjorde söder osäkert i lördags...

50F7C7F8-7A1A-4E7F-AC07-D6F381644E2E.jpeg
Det där gick ju åt helvete. Skulle in på Ölstugan för en burgare och röv-öl före matchen idag och fick fantomsmärtor i hela kroppen. Intern dialog:
”Amen kom igen nu, så illa var det väl inte?”
”A, nej bror. Inte en chans. Noll procent. Nej.”
”Amen jag kan ju dricka cola idag då?”
”Inte en chans dumjävel, nu går du ut härifrån.”

För övrigt tackar jag Ellos för deras X mot ISIS och förbannar Konkesund för att de inte kunde göra det samma på Hyrgårn. För oss är läget fortsatt detsamma; varje jävla match är en cupfinal. Helvete.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det där gick ju åt helvete. Skulle in på Ölstugan för en burgare och röv-öl före matchen idag och fick fantomsmärtor i hela kroppen. Intern dialog:
”Amen kom igen nu, så illa var det väl inte?”
”A, nej bror. Inte en chans. Noll procent. Nej.”
”Amen jag kan ju dricka cola idag då?”
”Inte en chans dumjävel, nu går du ut härifrån.”

För övrigt tackar jag Ellos för deras X mot ISIS och förbannar Konkesund för att de inte kunde göra det samma på Hyrgårn. För oss är läget fortsatt detsamma; varje jävla match är en cupfinal. Helvete.
Hyrgårn...:fniss.....här har du en råttlike!!!
 
Det där gick ju åt helvete. Skulle in på Ölstugan för en burgare och röv-öl före matchen idag och fick fantomsmärtor i hela kroppen. Intern dialog:
”Amen kom igen nu, så illa var det väl inte?”
”A, nej bror. Inte en chans. Noll procent. Nej.”
”Amen jag kan ju dricka cola idag då?”
”Inte en chans dumjävel, nu går du ut härifrån.”

För övrigt tackar jag Ellos för deras X mot ISIS och förbannar Konkesund för att de inte kunde göra det samma på Hyrgårn. För oss är läget fortsatt detsamma; varje jävla match är en cupfinal. Helvete.
Tror ni på riktigt att ni äger arenan och hyr ut den till Djurgården? På riktigt?
 
På nya stockholmsarenan tänker vi fylla på pokalskåpet. Ekar ganska tomt på kanylplan gissar jag.
Ps
Vad betalar ni i hyra till högerextremisten anschutz som äger halva er arbetarförening?
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Ok, pårökt som alla andra bajare (förutom majoriteten som kommer från dalarna och inte vet bättre..)
Haha. Finns säkert någon pårökt supporter från Dalarna som håller på djurgården också. Jag känner ingen bajare som tror eller påstår att djurgården hyr in sig på Tele2 men inte Bajen. Men, övergången från Söderstadion till Tele2 blev klar före djurgårdens flytt från stadion till Tele2. Dessutom så påstod djurgården sportchef? Att ni aldrig någonsin kommer dela samma arena som Hammarby.

Som bajare själv kan acceptera att ni varit i området innan, då ni spelat Hockey i många år på Hovet och haft det som er hemmaplan. Dock tycker jag inte det trumfar ut bajen och gör Tele2 till er arena mer än vår?

Jag tror att fler hammarbyare känner att Tele2 är vår arena än djurgårdare känner att de är deras. Varför? Jo för att vi drar mer supportrar sen flytten än ni. Och om inte kan vi väl spela om det? :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Efersom jag jobbar på Tele2....så är det lixom min arena.....men jag ryser i hela kroppen på vår årliga bankett som huserar där ............
 
Topp