Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där gick ju åt helvete. Skulle in på Ölstugan för en burgare och röv-öl före matchen idag och fick fantomsmärtor i hela kroppen. Intern dialog:
Hyrgårn...:fniss.....här har du en råttlike!!!Det där gick ju åt helvete. Skulle in på Ölstugan för en burgare och röv-öl före matchen idag och fick fantomsmärtor i hela kroppen. Intern dialog:
”Amen kom igen nu, så illa var det väl inte?”
”A, nej bror. Inte en chans. Noll procent. Nej.”
”Amen jag kan ju dricka cola idag då?”
”Inte en chans dumjävel, nu går du ut härifrån.”
För övrigt tackar jag Ellos för deras X mot ISIS och förbannar Konkesund för att de inte kunde göra det samma på Hyrgårn. För oss är läget fortsatt detsamma; varje jävla match är en cupfinal. Helvete.
Horberg gjorde ju assist, stjärna i kanten till den herrenHyrgårn...:fniss.....här har du en råttlike!!!
Håller ögon och öron öppnaOm det är någon som känner någon som
Känner... ah ni fattar. Letar efter en biljett till derbyt på söndag. ALLT av intresse.
Eller hur... Fy f-n så svettigt det var på slutet!Jag var aldrig orolig.
Otrolig insats av Davor!Så j-la skönt att Davor får kliva in och göra några riktigt bra ingripanden! Behövs för självförtroendet i resterande matcher!
Nu har pulsen äntligen gått ner. Shiit vilken skön seger. Sådana krigare! Bådar gott!Jag var aldrig orolig.
Inte hälsosamt att vara så nervös under så lång tid. ”Så jävla enkelt”Jag brukar alltid säga att Bajen kommer mörda min polare Lillis (föddes med hjärtfel). Igår undrade om det inte var min pump som skulle ge upp. Fy fan asså, SÄSONGEN LEVER IN I OKTOBER!
Nä asså, jag är ju motgångssupporter. Trivs rätt bra i min snuttefilt mellan 8’e och 9’e-plats. Lugn och ro före bandyn sparkar igång liksom.Inte hälsosamt att vara så nervös under så lång tid. ”Så jävla enkelt”
Jag är inte så orolig, tycker det ska bli mest kul. Jag tror att Malmö känner att de kan säkra guldet och vi kan säkra topp 3 = Europa. Antingen blir det en typiskt lika match eller så blir det sjukt bra fotboll!Är det bara jag som redan nu har en malande oro i magen inför söndag?
Tror ni på riktigt att ni äger arenan och hyr ut den till Djurgården? På riktigt?Det där gick ju åt helvete. Skulle in på Ölstugan för en burgare och röv-öl före matchen idag och fick fantomsmärtor i hela kroppen. Intern dialog:
”Amen kom igen nu, så illa var det väl inte?”
”A, nej bror. Inte en chans. Noll procent. Nej.”
”Amen jag kan ju dricka cola idag då?”
”Inte en chans dumjävel, nu går du ut härifrån.”
För övrigt tackar jag Ellos för deras X mot ISIS och förbannar Konkesund för att de inte kunde göra det samma på Hyrgårn. För oss är läget fortsatt detsamma; varje jävla match är en cupfinal. Helvete.
Vi tror inte, vi vet.Tror ni på riktigt att ni äger arenan och hyr ut den till Djurgården? På riktigt?
Ok, pårökt som alla andra bajare (förutom majoriteten som kommer från dalarna och inte vet bättre..)Vi tror inte, vi vet.
Alltid kul att se gringårdare försöka hävda sig, det är sött liksom. Se till att få lite folk till era matcher nu, för vi undrar vart era fans är. Ingen har sett dem sen stadion. Därefter kan vi snacka, för guldet har ni redan choke-at bort.Ok, pårökt som alla andra bajare (förutom majoriteten som kommer från dalarna och inte vet bättre..)
Haha. Finns säkert någon pårökt supporter från Dalarna som håller på djurgården också. Jag känner ingen bajare som tror eller påstår att djurgården hyr in sig på Tele2 men inte Bajen. Men, övergången från Söderstadion till Tele2 blev klar före djurgårdens flytt från stadion till Tele2. Dessutom så påstod djurgården sportchef? Att ni aldrig någonsin kommer dela samma arena som Hammarby.Ok, pårökt som alla andra bajare (förutom majoriteten som kommer från dalarna och inte vet bättre..)