• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Före matchen mot Göteborg konstaterade jag att varje match därefter var en cupfinal; vi skulle behöva gå rent för att ha en chans. Vi gick rent men chansen var dessvärre för liten; Hyrgårn laddade om efter två derbytorsk på ett sätt som hedrar dem.

Förra året sket vi ner oss i September och slutade på 1,93 pinnar/match. Iår tabbade vi oss i våras och slutar likväl på 2,15 pinnar/match. Kan vi hålla oss runt 2,0 år efter år så kan vi vänja oss med kaosartade bortamatcher i Europa och topplaceringar. Lyckas man snitta 2,5 gjorda mål per match kommer man hamna där uppe.

Jag är nöjd. Vi har plus i derbyna, vi åkte inte ur (glöm för fan aldrig Superettan), vi förbättrar fjolårets resultat. Vi ses i Tblisi, mina vänner!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Före matchen mot Göteborg konstaterade jag att varje match därefter var en cupfinal; vi skulle behöva gå rent för att ha en chans. Vi gick rent men chansen var dessvärre för liten; Hyrgårn laddade om efter två derbytorsk på ett sätt som hedrar dem.

Förra året sket vi ner oss i September och slutade på 1,93 pinnar/match. Iår tabbade vi oss i våras och slutar likväl på 2,15 pinnar/match. Kan vi hålla oss runt 2,0 år efter år så kan vi vänja oss med kaosartade bortamatcher i Europa och topplaceringar. Lyckas man snitta 2,5 gjorda mål per match kommer man hamna där uppe.

Jag är nöjd. Vi har plus i derbyna, vi åkte inte ur (glöm för fan aldrig Superettan), vi förbättrar fjolårets resultat. Vi ses i Tblisi, mina vänner!
Väl summerat kamrat.
 

direction

Panerai
2-Faktor
Grym säsong. Vi gjorde det som krävdes idag och även gick även rent senaste omgångarna där pressen var som störst vilken karaktär detta lag har. Vi spelar den fotboll vi alltid drömt om.(och alla andra drömmer om). Europaspel trodde man inte på i våras. Billborn ska ha ett livstidskontrakt. Sanna mina ord detta är början på en framgångsera för Hammarby! Så stolt att vara Bajare (men det har man ju alltid varit ändå). Det är vi som är Hammarby!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Hammarby startar ett padellag med Zlatan som huvudsponsor gissar jag! Vad tror ni andra?

Z är välkommen till Bajen-padel. vi behöver honom...

65382584-B33D-49F4-9083-D432B8091272.jpeg
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Det finns iofs Bajensupportrar i Malmö också.

CF3D4764-222E-4DC9-8DDE-70B31576007D.jpeg



Men fy f-n vad detta måste sticka i ögonen på MFF-fansen som tror Zlatan har ett gott öga till den föreningen...
Asså, tror man Zlatan tänker på något annat än Zlatans plånbok är man mer korkad än Jesper Blomqvist när han bytte in sig själv med tröjan instoppas i shortsen (det tappade jävla aset). Vi är bra Bizniz, vi har ett starkt brand, Zlatan fick nog en bra deal.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Asså, tror man Zlatan tänker på något annat än Zlatans plånbok är man mer korkad än Jesper Blomqvist när han bytte in sig själv med tröjan instoppas i shortsen (det tappade jävla aset). Vi är bra Bizniz, vi har ett starkt brand, Zlatan fick nog en bra deal.

Men vart är moralen? Asså hur långt är han beredd att gå för att tjäna MER pengar? Vapen till diktaturer? Hallick?
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Någon i tråden som går på bandy? Har aldrig gjort men tänkte ta det när det passar med mina turer till huvudstaden. Ett bandy-GTG?
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Borde inte Hammarby med så mycket publik göra lite bättre resultat?
https://www.allabolag.se/5566170337/bokslut

Men det är klart, pengarna finns ju i Europa-spelet och kan Bajen lyckas där så kan det ju rulla in många sköna kulor till Zlatan.
Den enda stora försäljningen 2018 var Dibba och vi gjorde stora investeringar samtidigt (både i truppen och Nya Årsta). Jag ser fram emot 2019 års bokslut, bedömt är det en väldigt trevlig läsning (Odilon, Neto, Paulsen, inga stora köp av spelare).
 
Topp