• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

willbur

Rolex
2-Faktor
Stökigt...
00733D8E-5BD0-47EE-9F39-EB2B2064F2B4.png
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Jag tror inte Zlatan kommer bidra med något annat än dålig stämning och sunkiga uttalanden i media.
Snart slutar han spela fotboll och då återstår inget annat än den uppblåsta karaktären som de flesta redan tröttnat på.
Zlatan personifierar numera illojalitet. Han kommer slänga Bajen under bussen om han tycker det behövs.
 
H

Hysteria

Guest
Hur många fler högg de här?

Ganska konstigt att diffens tröjsponsor släpper en grön-vit sko som heter Södermalm.
Eller, inte så konstigt egentligen.

FEE2FCDE-DB16-4583-89A8-B31942A14A01.jpeg
Verkligen. Hade gärna köpt om de kommit med Zlatans signatur och en herbalife logo. Dessa känns inte så mycket Bajen.
 
H

Hysteria

Guest
Får jag ställa en ärligt menad fråga? Hur kommer det sig att du lägger tid och energi på att läsa och skriva om Bajen? Vad ger det dig?
Klart du får fråga. Att svara det jag gjorde ovan tog mig 10 sekunder. Lägger ingen tid och energi på att "läsa och skriva om Bajen" i övrigt. Om det ger mig något, tja, det skulle väl vara tillfredsställelsen att läsa om klubben som alltid varit 10.000 oavsett division, fett äkta & minst "plast" av alla nu ägs av Zlatan och köper skor som - för att citera skribenten ovan - produceras av "diffens tröjsponsor".
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Klart du får fråga. Att svara det jag gjorde ovan tog mig 10 sekunder. Lägger ingen tid och energi på att "läsa och skriva om Bajen" i övrigt. Om det ger mig något, tja, det skulle väl vara tillfredsställelsen att läsa om klubben som alltid varit 10.000 oavsett division, fett äkta & minst "plast" av alla nu ägs av Zlatan och köper skor som - för att citera skribenten ovan - produceras av "diffens tröjsponsor".
Ok. Jag tänker mest på att du ändå är här inne och läser och tycker. Är....intressant.

Edit: du är välkommen att stanna, jag undrar mest varför (förutom att Bajen och dess minoritetsägare uppenbarligen berör).
 
H

Hysteria

Guest
Ok. Jag tänker mest på att du ändå är här inne och läser och tycker. Är....intressant.

Edit: du är välkommen att stanna, jag undrar mest varför (förutom att Bajen och dess minoritetsägare uppenbarligen berör).
Sure. Sen i övrigt när det kommer till sociala medier / andra forum blir det lite väl mycket med "ajk/diffen/hyrgården/leksand" etc och det håller jag mig rätt långt bort ifrån. Här är ju de flesta av oss klocknördar och tycker det mesta i Lifestyle sköts med en glimt i ögat. Ex adidas-skorna.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Polarn som är GIF var i stan och gick på matchen också. Fanns en gång när de var vårt boogie-lag och klubbarna var i paritet med varandra. De har vandrat en väg som tidigare var vår, vi valde en annan väg. Vi ska vara jävligt tacksamma för vår sportsliga och ekonomiska ledning, utan dem (och vi) hade det varit vi som helt gav upp idag.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Polarn som är GIF var i stan och gick på matchen också. Fanns en gång när de var vårt boogie-lag och klubbarna var i paritet med varandra. De har vandrat en väg som tidigare var vår, vi valde en annan väg. Vi ska vara jävligt tacksamma för vår sportsliga och ekonomiska ledning, utan dem (och vi) hade det varit vi som helt gav upp idag.
Det är lätt att bli fartblind i de här tiderna!
 
Det är lätt att bli fartblind i de här tiderna!
Det här skrevs 2004 i maj, gäller än!
Även för de som inte var på plats, eller ens födda då.
”Därför är det av ABSOLUT STÖRSTA VIKT att vi inte glömmer Hertzöga.
Hertzöga har hänt och kan hända igen och bör av samtliga med Bajensympatier diskuteras flera gånger per år. Helst inför varje match. Alla "nya" Bajare borde självklart få en Hertzöga-video i handen då de äntrar Söderstadion för första gången. Hur stora och stöddiga vi än blir så får vi aldrig glömma vår historia.

9 augusti 1992
Hammarby IF - Hertzöga BK 0-4
Publik 1033 ”

ps. Kul med ifk fiskrens i vupen.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Det här skrevs 2004 i maj, gäller än!
Även för de som inte var på plats, eller ens födda då.
”Därför är det av ABSOLUT STÖRSTA VIKT att vi inte glömmer Hertzöga.
Hertzöga har hänt och kan hända igen och bör av samtliga med Bajensympatier diskuteras flera gånger per år. Helst inför varje match. Alla "nya" Bajare borde självklart få en Hertzöga-video i handen då de äntrar Söderstadion för första gången. Hur stora och stöddiga vi än blir så får vi aldrig glömma vår historia.

9 augusti 1992
Hammarby IF - Hertzöga BK 0-4
Publik 1033 ”

ps. Kul med ifk fiskrens i vupen.
Fucking Hertzöga. Får fantomsmärtor i hela kroppen, helt bisarrt IOM att jag inte ens fyllt 6 bast när det hände. Fifan.
 

direction

Panerai
2-Faktor
Det här skrevs 2004 i maj, gäller än!
Även för de som inte var på plats, eller ens födda då.
”Därför är det av ABSOLUT STÖRSTA VIKT att vi inte glömmer Hertzöga.
Hertzöga har hänt och kan hända igen och bör av samtliga med Bajensympatier diskuteras flera gånger per år. Helst inför varje match. Alla "nya" Bajare borde självklart få en Hertzöga-video i handen då de äntrar Söderstadion för första gången. Hur stora och stöddiga vi än blir så får vi aldrig glömma vår historia.

9 augusti 1992
Hammarby IF - Hertzöga BK 0-4
Publik 1033 ”

ps. Kul med ifk fiskrens i vupen.
Jag vet att många sagt detta....men jag var faktiskt där.
Det roliga var att i klacken började vi sjunga "Hertzöga Hertzöga Hertzöga".
Tragiska tider!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Var på Kvarnen idag och tog sedan en liten promenad till gullmars. Var ovanligt lugnt på stan, vart är alla?
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Var på Kvarnen idag och tog sedan en liten promenad till gullmars. Var ovanligt lugnt på stan, vart är alla?
Det här jävla pisset är ju det sämsta. Vår hädangångne vän Mackan Ziegler hade torrt konstaterat att hela coroneriet var en stor konspiration för att hålla Bajen från guldet. Själv saknar jag fotboll mer än jag trodde jag skulle göra.
 
Topp