Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen. Hade gärna köpt om de kommit med Zlatans signatur och en herbalife logo. Dessa känns inte så mycket Bajen.Hur många fler högg de här?
Ganska konstigt att diffens tröjsponsor släpper en grön-vit sko som heter Södermalm.
Eller, inte så konstigt egentligen.
HahahaVerkligen. Hade gärna köpt om de kommit med Zlatans signatur och en herbalife logo. Dessa känns inte så mycket Bajen.
Får jag ställa en ärligt menad fråga? Hur kommer det sig att du lägger tid och energi på att läsa och skriva om Bajen? Vad ger det dig?Verkligen. Hade gärna köpt om de kommit med Zlatans signatur och en herbalife logo. Dessa känns inte så mycket Bajen.
Klart du får fråga. Att svara det jag gjorde ovan tog mig 10 sekunder. Lägger ingen tid och energi på att "läsa och skriva om Bajen" i övrigt. Om det ger mig något, tja, det skulle väl vara tillfredsställelsen att läsa om klubben som alltid varit 10.000 oavsett division, fett äkta & minst "plast" av alla nu ägs av Zlatan och köper skor som - för att citera skribenten ovan - produceras av "diffens tröjsponsor".Får jag ställa en ärligt menad fråga? Hur kommer det sig att du lägger tid och energi på att läsa och skriva om Bajen? Vad ger det dig?
Ok. Jag tänker mest på att du ändå är här inne och läser och tycker. Är....intressant.Klart du får fråga. Att svara det jag gjorde ovan tog mig 10 sekunder. Lägger ingen tid och energi på att "läsa och skriva om Bajen" i övrigt. Om det ger mig något, tja, det skulle väl vara tillfredsställelsen att läsa om klubben som alltid varit 10.000 oavsett division, fett äkta & minst "plast" av alla nu ägs av Zlatan och köper skor som - för att citera skribenten ovan - produceras av "diffens tröjsponsor".
Sure. Sen i övrigt när det kommer till sociala medier / andra forum blir det lite väl mycket med "ajk/diffen/hyrgården/leksand" etc och det håller jag mig rätt långt bort ifrån. Här är ju de flesta av oss klocknördar och tycker det mesta i Lifestyle sköts med en glimt i ögat. Ex adidas-skorna.Ok. Jag tänker mest på att du ändå är här inne och läser och tycker. Är....intressant.
Edit: du är välkommen att stanna, jag undrar mest varför (förutom att Bajen och dess minoritetsägare uppenbarligen berör).
Heja Bajen! Satan vad skönt det var med stängt tak och 17 grader.Blev lite Hawaii idag men otroligt kul att säsongen är igång
Haha nästan lite svettigt!Heja Bajen! Satan vad skönt det var med stängt tak och 17 grader.
Ja skönt att det är igång. Väldigt bra att vinna med 5-1 när man kör på ca 70% som Jocke sa att vi skulle ligga på ungefär formmässigt. Nu blir det att gnugga försvarsspel.Blev lite Hawaii idag men otroligt kul att säsongen är igång
Men, är inte det där stökiga sitt?Blev lite Hawaii idag men otroligt kul att säsongen är igång
Jo visst. Sitter lite till höger egentligen men man fick ju inte sina säsongskortsplatser av någon anledningMen, är inte det där stökiga sitt?
Eller har jag fått fel tobak i pipan?
Vet fan inte ens längre, är helt snurrigt. Jag säger som polarn: ”Varje dag ére Bajen”.I dag fyller vi år....eller?
Hursom, en dag att leta efter lite jazztobak, och le lite i mjugg.
Schyssta dojjor!Limiterad utgåva 1/1 - kbk!
Det är lätt att bli fartblind i de här tiderna!Polarn som är GIF var i stan och gick på matchen också. Fanns en gång när de var vårt boogie-lag och klubbarna var i paritet med varandra. De har vandrat en väg som tidigare var vår, vi valde en annan väg. Vi ska vara jävligt tacksamma för vår sportsliga och ekonomiska ledning, utan dem (och vi) hade det varit vi som helt gav upp idag.
Det här skrevs 2004 i maj, gäller än!Det är lätt att bli fartblind i de här tiderna!
Fucking Hertzöga. Får fantomsmärtor i hela kroppen, helt bisarrt IOM att jag inte ens fyllt 6 bast när det hände. Fifan.Det här skrevs 2004 i maj, gäller än!
Även för de som inte var på plats, eller ens födda då.
”Därför är det av ABSOLUT STÖRSTA VIKT att vi inte glömmer Hertzöga.
Hertzöga har hänt och kan hända igen och bör av samtliga med Bajensympatier diskuteras flera gånger per år. Helst inför varje match. Alla "nya" Bajare borde självklart få en Hertzöga-video i handen då de äntrar Söderstadion för första gången. Hur stora och stöddiga vi än blir så får vi aldrig glömma vår historia.
9 augusti 1992
Hammarby IF - Hertzöga BK 0-4
Publik 1033 ”
ps. Kul med ifk fiskrens i vupen.
Jag vet att många sagt detta....men jag var faktiskt där.Det här skrevs 2004 i maj, gäller än!
Även för de som inte var på plats, eller ens födda då.
”Därför är det av ABSOLUT STÖRSTA VIKT att vi inte glömmer Hertzöga.
Hertzöga har hänt och kan hända igen och bör av samtliga med Bajensympatier diskuteras flera gånger per år. Helst inför varje match. Alla "nya" Bajare borde självklart få en Hertzöga-video i handen då de äntrar Söderstadion för första gången. Hur stora och stöddiga vi än blir så får vi aldrig glömma vår historia.
9 augusti 1992
Hammarby IF - Hertzöga BK 0-4
Publik 1033 ”
ps. Kul med ifk fiskrens i vupen.
Ett av dessa tillfällen, när 1000 gick in och 10000 gick ut.Jag vet att många sagt detta....men jag var faktiskt där.
Det roliga var att i klacken började vi sjunga "Hertzöga Hertzöga Hertzöga".
Tragiska tider!
Det här jävla pisset är ju det sämsta. Vår hädangångne vän Mackan Ziegler hade torrt konstaterat att hela coroneriet var en stor konspiration för att hålla Bajen från guldet. Själv saknar jag fotboll mer än jag trodde jag skulle göra.Var på Kvarnen idag och tog sedan en liten promenad till gullmars. Var ovanligt lugnt på stan, vart är alla?