• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Så tog man och kollade på den där jävla videon och sitter här på hemmakontoret med tårar i ögonen igen*. Dra åt helvete. Jävla pissklubb.
Jag vill bara ha en vanlig jävla måndag med match, en stressad burgare i paus och hjärtattacken när 4-0 håller på att bli 4-4.

*dvs jag håller på att hulkar och snor-gråter. Jävla fan helvete.

Så tog man och kollade på den där jävla videon och sitter här på hemmakontoret med tårar i ögonen igen*. Dra åt helvete. Jävla pissklubb.
Jag vill bara ha en vanlig jävla måndag med match, en stressad burgare i paus och hjärtattacken när 4-0 håller på att bli 4-4.

*dvs jag håller på att hulkar och snor-gråter. Jävla fan helvete.

Vi ses snart igen

Hur fan kan Bajen-tråden ramla så här långt ner?
Kommentarer efter gårdagens premiärmatch? Mujo stabil som vanligt. Kommer bli ett tufft tapp om han försvinner.
Kakan riktigt bra!
Söderström för en gångs skull helt ok.
Paulinho... Ja vad säger man. Den missade straffen var långtifrån det sämsta han gjorde under matchen. Oengagerad, ingen köpvilja, otroligt dåliga mottagningar...

Kommentarer efter gårdagens premiärmatch? Mujo stabil som vanligt. Kommer bli ett tufft tapp om han försvinner.
Kakan riktigt bra!
Paulinho... Ja vad säger man. Den missade straffen var långtifrån det sämsta han gjorde under matchen. Oengagerad, ingen köpvilja, otroligt dåliga mottagningar...
Helt ok! Förväntat att samspelet inte är som i höstas men förstår inte att så många hade dåliga avslut? Bollen flög ju att alla möjliga håll. Magyar bänk?? Inte hört något om det. Vill vi ha guldet så är det väl 3 poäng i alla 5 nästa matcherna som gäller :)

Kakan riktigt bra!

Mujo mkt bra, självklart ett stort tapp om han försvinner men vi har ett offensivt bra lag utan honom också. Paulinho måste självklart steppa upp. Kakan, vad säger man, topp tre bästa i allsvenskan om du frågar mig.

Östersund spelade riktigt tight och ströp åt ordentligt bakåt.

Vad tror vi om chanserna att få se Zlatan på plan? Hade varit sjukt kul ju!

Sammanfattningsvis, viktigt att vinna första men det finns mycket förbättringspotential. Fokus på avslut på mål i nästa träning? :D

Mujo mkt bra, självklart ett stort tapp om han försvinner men vi har ett offensivt bra lag utan honom också. Paulinho måste självklart steppa upp. Kakan, vad säger man, topp tre bästa i allsvenskan om du frågar mig.

Östersund spelade riktigt tight och ströp åt ordentligt bakåt.

Vad tror vi om chanserna att få se Zlatan på plan? Hade varit sjukt kul ju!

Sammanfattningsvis, viktigt att vinna första men det finns mycket förbättringspotential. Fokus på avslut på mål i nästa träning? :D
Kakan är minst lika bra som tanken! Jag tror stenhårt på A khalili också på sikt.

De flesta lagen vi kommer möta kommer försöka göra som Östersund gjorde, backa bakåt och hålla ihop.

Jag tror vi kommer få se Z på planen. Jag är lite orolig för gruppdynamiken bara och att spelarna kanske förväntar sig att han ska lösa matcherna. Men vi får väl se :D

Kakan är minst lika bra som tanken! Jag tror stenhårt på A khalili också på sikt.

De flesta lagen vi kommer möta kommer försöka göra som Östersund gjorde, backa bakåt och hålla ihop.

Jag tror vi kommer få se Z på planen. Jag är lite orolig för gruppdynamiken bara och att spelarna kanske förväntar sig att han ska lösa matcherna. Men vi får väl se :D

Ja, vi får se. :)

Däremot tycker jag att vi måste byta ut konstgrästet till riktigt gräs. Vi kommer aldrig ta oss någonvart i europa om vi fortsätter lira på konstgräs.

Det mest positiva: Kakan, Mujo och Bojanic.
Lätt att glömma Fenger, men han är otroligt viktig och gör en grym match.
De och det faktum att vi gör vår bästa premiärmatch på jag vet inte hur länge är det mest positiva tycker jag.

Sedan gör ju alla en bra match för att vara premiär utom Paulinho och Abbe där man har mer att önska och mycket mer kapacitet finns.

Vi har inte vunnit borta mot Elfsborg sedan Gustav Vasa gick i kortbyxor men det kändes som att lite mer udd i straffområdet hade avgjort det. Djurdic hade satt en av alla brända chanser, Tankos nick som gick helt åt sidan är något han borde petat in. Tycker Aron gör en rätt blek insats, Ludwigson gör det väldigt bra när han kommer in.

Nu tror jag Elfsborg kommer vara runt mitten iår och skillnaden mot ÖFK var tydlig. Mitt personliga magsår är att Magyar är paj och Fenger tydligen hade ljumskkänniningar. Vi är rätt tunna bakåt när det är såhär tight matchande.

Vi har inte vunnit borta mot Elfsborg sedan Gustav Vasa gick i kortbyxor men det kändes som att lite mer udd i straffområdet hade avgjort det. Djurdic hade satt en av alla brända chanser, Tankos nick som gick helt åt sidan är något han borde petat in. Tycker Aron gör en rätt blek insats, Ludwigson gör det väldigt bra när han kommer in.

Nu tror jag Elfsborg kommer vara runt mitten iår och skillnaden mot ÖFK var tydlig. Mitt personliga magsår är att Magyar är paj och Fenger tydligen hade ljumskkänniningar. Vi är rätt tunna bakåt när det är såhär tight matchande.

Om Magyar blir borta en längre period så tror jag Bajen kommer göra väldigt mycket för att få in en bra mittback. Inte läge att punga ut pengar så antingen spelarbyte alt att en blir ”såld”/går så man har råd att ta in en.

Tillbaka
Topp