• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Cup-guld, 5e plats och en straffläggning ifrån Europa. Godkänd säsong ändå. Trist avslutning med lamaste stämningen på läktaren på riktigt länge, trots att vi rullade ut ett lag som vi historiskt haft svårt emot.

Det jag ser mest fram emot mest nästa år är att fotbollssäsongen inte kommer sträcka sig förbi andra advent. Alla som klagar på jippo-VM i öknen har glömt bort vad ett mästerskap i december kan ge.

För övrigt anser jag att det är härligt att se Lasse Sätra spela i motståndarens backlinje.

Milos är på plats i Trondheim. Finns filmer på twitter när han landat på flygplatsen och svarar ”ingen kommentar”. Så EDIT: -OM han lämnar.

Sant har varit dåligt drag här.. jag känner mig också skyldig till det.....självklart har man varit på cup matcherna. Senast mot Häcken vart det ju riktigt bra. Bra stämning också nästan allsvensk stämning faktiskt.
Ja bra lottning faktiskt.

Det är bara en månad kvar till allsvenskan också, börjar bli skapligt taggad!
Inget säsongskort i år för första gången på många år, har flyttat en bit utanför stan så det blir svårt att komma iväg på alla matcher och dessutom en ettåring här hemma. Hon kan snart säga Bajen, skiner upp som en sol när hon hör någon säga Bajen också, så något rätt har man gjort iallafall.

Inget säsongskort i år för första gången på många år, har flyttat en bit utanför stan så det blir svårt att komma iväg på alla matcher och dessutom en ettåring här hemma. Hon kan snart säga Bajen, skiner upp som en sol när hon hör någon säga Bajen också, så något rätt har man gjort iallafall.
Det är bra, bara att fortsätta indoktrineringen. Själv har jag nu fått bära frukt av min egen indoktrinering av mina barn 12 och 14år, de står numer tillsammans med mig på långsida klack och sjunger så starkt och fint. 😀

Sadiku blir nog den värvning som vi behövt. En tuff general som kommer att bli den defensiva länken vi behövt i många år.

Har också en nybliven ettåring hemma men valde ändå att förnya, jag väljer att ta den striden med sambon haha 😂

Tillbaka
Topp