Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ber om ursäkt för lam stämning, stod typ hela matchen i starkölsbarenCup-guld, 5e plats och en straffläggning ifrån Europa. Godkänd säsong ändå. Trist avslutning med lamaste stämningen på läktaren på riktigt länge, trots att vi rullade ut ett lag som vi historiskt haft svårt emot.
Billborn!Om Milos lämnar. Vem tror / hoppas ni på tar över?
Fanns ju inga alternativ! 100% rätt!Gurra årets spelare, igen.
Citerar Sid Vicious -”rätt, jävligt rätt”,
Ja, det enda beslutet. Men tråkigt att inte Milos hittade engagemanget hos Bajen. Tror det hade kunnat blivit nåt av detta…Rimligt beslut!
Vila i frid Ronnie
Just det! Tänkte inte på det! Derby eller Milos-hets i finalen. Nice!Haha. Här var det livat, här var det glatt! Bra lottning igår, Peking hemma och sen Göteborg eller Elfsborg hemma. Så möter vi Malmö i finalen och kan hetsa mot Milos. Blir perfekt!
Tankovic vore nice. Haksabanovic skulle ju också passa bra in.Det snackas ju om ”två-tre” spelare in. Vart tycker ni det borde förstärkas? Några namn?
Han blir nog petad när Sadiku kommer.Jeppe ut så är jag nöjd…
Ser inte hans storhet. Någonstans.
Det är bra, bara att fortsätta indoktrineringen. Själv har jag nu fått bära frukt av min egen indoktrinering av mina barn 12 och 14år, de står numer tillsammans med mig på långsida klack och sjunger så starkt och fint.Det är bara en månad kvar till allsvenskan också, börjar bli skapligt taggad!
Inget säsongskort i år för första gången på många år, har flyttat en bit utanför stan så det blir svårt att komma iväg på alla matcher och dessutom en ettåring här hemma. Hon kan snart säga Bajen, skiner upp som en sol när hon hör någon säga Bajen också, så något rätt har man gjort iallafall.
Bra jobbat! Exakt så hoppas jag att det är för mig om några årDet är bra, bara att fortsätta indoktrineringen. Själv har jag nu fått bära frukt av min egen indoktrinering av mina barn 12 och 14år, de står numer tillsammans med mig på långsida klack och sjunger så starkt och fint.
Har också en nybliven ettåring hemma men valde ändå att förnya, jag väljer att ta den striden med sambon hahaDet är bara en månad kvar till allsvenskan också, börjar bli skapligt taggad!
Inget säsongskort i år för första gången på många år, har flyttat en bit utanför stan så det blir svårt att komma iväg på alla matcher och dessutom en ettåring här hemma. Hon kan snart säga Bajen, skiner upp som en sol när hon hör någon säga Bajen också, så något rätt har man gjort iallafall.