• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Har också en nybliven ettåring hemma men valde ändå att förnya, jag väljer att ta den striden med sambon haha 😂
Hade varit givet om man bott kvar i Nacka men nu blev det lite väl många mil till arenan hemifrån så det får bli lösplåtar de tillfällen man kommer iväg istället.
Pga corona-köret så snittar jag ca 6k per match jag gått på senaste två åren, det är dyrt att se Bajen lira! 😅

Tankar inför dagens match?!
Vinst senaste vi mötte dom hemma med 2-1. Ludwigson som idag är sjuk var en av målskyttarna.
Debut av Loret idag?!

Skönt med hemmaplan i finalen, det gör det åtminstone lite spännande.

Har ni spikat premiärklockan ännu? Jag velar mellan Sjöö Sandström Chronolink (HK @ Ringvägen liksom) eller något som tål lite mer premiärkänslor, typ g-shock :)

Har ni spikat premiärklockan ännu? Jag velar mellan Sjöö Sandström Chronolink (HK @ Ringvägen liksom) eller något som tål lite mer premiärkänslor, typ g-shock :)
Ja nu har vi allt i våra egna händer. Tills dess har vi nog fått in en-två riktigt bra spelare som börjat etablera sig och Sadiku som startspelare på mittfältare.

Hmm bra fråga. Blir nog något man inte behöver vara för rädd om :)

I och med OWG-mars så har det blivit så att jag burit min DJ 16013 under varje match, med tanke på hur bra det har gått hittills så tänker jag knappast bryta ett vinnande koncept ;)
83C0565D-14CF-4C5A-B721-0F10EB92A349.jpeg
Lite guld känns även rätt passande haha!

Ja tifot höll verkligen världsklass. Finns det att se hela någonstans nu i efterhand också? Jag har bara hittat korta sekvenser av det, vore kul att se hela igen (och visa andra som inte var där).

Utkastad från lägenheten av hantverkarna, då blev det match i bilen.
Skäms lite över att jag suckade till när Bajen värvade in Besara, jag tänkte ”vad ska han kunna tillföra i dagens Bajen”. Det har man ju fått käka upp ordentligt. Vilken klasslirare.
ses på fredag på Nya Söderstadion

00C2942E-0927-4E78-A6C1-E4003DD78956.jpeg

Tillbaka
Topp