• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Min polare Bitter-E som alltid grinar över vår nivå och att vi aldrig kommer lyckas eftersom vi är vi reflekterade över vart han var för 10 år sedan. Då stod han på Ängelholms IP när vi tofflade oss kvar i Superettan med sista sparken (det finns bara EN!), nu håller vi FC Basel ärliga i 85 minuter innan de får ett jävla vackert mål. Att vi sen bjuckar på gratismål…asså, det är för dåligt.
Men vi håller dem ärliga. Vi är inte utspelade. När vi spelar som bäst är vi ett Europeiskt lag och det är en jävla skillnad på 10 år. Forza.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
En pinne borta mot ellos tar man väl på förhand men prestationen under matchen är för dålig. Så många spelare som individuellt inte kommer upp i nivå. Vad håller Fjoluson på med? Tappar huvudet igen…
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jaha?!? Vilka är på plats ikväll?
Själv får man nöja sig med att, motvilligt, följa matchen via Aftonbladets katastrofsändning…

Tror på 5-1 idag! 🤪

FORZA BAJEN! 💚💚💚
 
Risken med vädret och plasten är väl att primadonnorna från Basel, trillar omkull än lättare, men med skottar som domare borde det krävas lite mer för att få frisparkar.
Forza!
🇳🇬🇳🇬🇳🇬
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Så snubblande nära men ändå så långt borta. Var helt inställd på att vi skulle åka ut i denna omgång men jag trodde inte att matchen skulle se ut som den gjorde - klart bättre än väntat. Trist att åka ut på detta viset men dom fick Basel att darra iallafall och det är ett styrkebesked i mina ögon.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fan. Tungt idag…

Hade vi torskat med nåt mål eller ”bara” vunnit med ett efter en ”normal” match så hade man ju inte varit så knäckt. Hade ytterst små reella förhoppningar om avancemang innan matchen. Men när vi efter en bragdmatch hade det ett tag, trots 2-3 100%-chanser som missades, och så torska på två vidrigt dåliga straffar av våra ”säkra” spelare så blir det bara så tomt.

Men men… Sån’t är livet som Bajare. Bara bryta ihop å komma igen.

FORZA BAJEN! 💚💚💚
 

Barricello

Audemars
Kom igen nurå förihelvete! ..förbira

515B68F7-D01F-45B9-B2FE-58CE364334A6.jpeg
 

morran

Omega
2-Faktor
Vilket jävla mörker.. Ludwigson och Jeahze är väl dom ändå som får godkänt. Ännu ett haveri i backlinjen, ännu en blek Khalili, ännu blekt inhop av Paulinho, vi vill vara ett topp-lag samtidigt som vi använder Rodic på högerkanten, ännu en blek allsvensk säsong med en 7-5e plats.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag var aldrig orolig.
Inte när Ousted dribblar. Inte när när Ousted släpper retur på allt. Inte när folk rensar ut mitt framför mål. Jag var lugn.
 
Topp