• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

98764DB7-C385-41FB-B4DC-CAB5EE165716.jpeg

Ändå lite roligt att Värnamo skulle bli typ årets tuffaste motståndare där vi fick med oss 0 av 6 pinnar, det såg ingen komma (inte jag iallafall) 😅🤷🏼‍♂️

Den goda härliga bra känslan man hade inför matchen är ganska borta nu kan man säga..
Bara Jeppe som får godkänt idag?

Så j-la besviken på matchen igår. 1000 chanser, typ, som aldrig blir nåt… Där rök sista chansen till topp-placering om inte alla tar detta som en ögonöppnare och börjar spela effektiv fotboll.
Men men, som jag läste på nåt FB-kommentar; nu är i alla fall kontraktet så gott som säkrat - nästa år; DÅ JÄÄÄÄVLARRRRRR!

Helvete vilken tung torsdag.. Tacka gudarna att pittiga Kalmar inte vinner sin match. Vad tror ni, tar vi en Europaplats eller blir det en favorit i repris från 2018 där vi slarvar bort den i sista omgången?

Berisha, larma om du lever!!

Helvete vilken tung torsdag.. Tacka gudarna att pittiga Kalmar inte vinner sin match. Vad tror ni, tar vi en Europaplats eller blir det en favorit i repris från 2018 där vi slarvar bort den i sista omgången?

Berisha, larma om du lever!!
Vi kniper sista Europaplatsen, med en bitter eftersmak när vi summerar säsongen.

2x0 mot Värnamo
0x3p i våra derbyn trots dominans
+kvällens 1-1 mot Sirius är dessvärre vad jag tar med mig från en annars fin första säsong med Spanjoren vid rodret.

En missad tredje plats måste ändå anses som ett rejält fiasko. Att spendera 50 mkr i sommarfönstret var ett tydligt statement att vi gick för guldet.

Och tyvärr så är det bara Pinas som får ses som ett bra nyförvärv av de 6 som kom in.
Trawally ser ut som en vilset rådjur på planen. Berisha hade en fin start, men har nu 7-8 raka matcher utan mål. Lägger man 15 miljoner på en 9a så gör man det för att han ska komma in direkt och avgöra tajta matcher. Inte göra 2 mot Degerfors hemma. Saidi hade också en fin start med mål i debuten, men tyvärr tog det allt där. Vagic är svår att bedöma eftersom har uppenbarligen är för dålig för att vara med i en start 11:a. Concha ser jag tyvärr inget i. Har har gjort många inhopp och även ett par starter, men har vart totalt iskall..

Nu hoppas jag fan alla tycker upp sig och avslutar med 6 poäng så vi får tredjeplatsen!!

Reflekterade över att jag för inte alltför många år sen såhär års stod och frös arslet av mig med 13k andra när vi fick stryk mot Falkenberg 0-4 i en match som inte betydde något i Superettan. Några år före dess var jag full som en alika i en cupsemi mot Kalmar som då var storlaget medan vi fumlade runt och var en Sebbe B-spark från att kvala ner till Norrettan.

50 miljoner hit och 150 miljoner dit. Det verkar vara det andra raka året med en topp-4-placering. Med en ny tränare. Med en startelva där det känns som att 2/3 är utbytta sen cupfinalen i fjol. Vi behöver skruva lite på siktena och inte haverera sönder oss själva så löser det här sig alldeles utmärkt. U19 vinner allsvenskan, framtiden är vår.

Heja Bajen.

Bra tryck på Nya Söderstadion idag! Hade lite KFF-ångest efter hemska minnen från sista hemmamatchen 2018(?) med 0-0 efter en av de tråkigaste matcherna i livet.
Dagens match däremot var kul att se. Både fru och dotter var med också och nöjda å glada.

Tillbaka
Topp