På plats! Äntligen dags igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värdelösa men dominanta. Fina Bajen!På plats! Äntligen dags igen
Ja det var inte riktigt vad man hoppades på men skönt att målen kom ändå. Som jag lite ironiskt sa till mina kamrater på läktaren, man låter aldrig gästerna på tele2 att gå hem utan att få göra åtminstone ett mål. Sista touchen för matchen bekräftade just detta. Otroligt onödigt men inte alls förvånandeVärdelösa men dominanta. Fina Bajen!
Löste sig efter ett psykbryt och att backa tillbaka hela vägen ut igen.Fy faaaan för AXS… Suttit förköpskön i 40 min för att till slut komma in, hitta 4 biljetter, men sen inte komma vidare och hamnat till slut här:
Avgå ALLA!!!
Nån som har 2-4 biljetter till premiären över?!?
True that!Vi vill se Hammarby, vi vill se Hammarby, vi vill se Hammarbyyyyyy…
(bland det mest tafatta jag sett, och tro mig, I’ve seen a lot!)
Nej det är väldigt tydligt nu sex omgångar in.Vi har inte en tillräckligt bra trupp för kunna utmana.