• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

QuePeehaha har sparkat sin tränare efter knappt tre månader, får verkligen hoppas att Cifuentes inte överväger detta moras till klubb.
Vet inte hur nära det var förra gången.

Värdelösa men dominanta. Fina Bajen!
Ja det var inte riktigt vad man hoppades på men skönt att målen kom ändå. Som jag lite ironiskt sa till mina kamrater på läktaren, man låter aldrig gästerna på tele2 att gå hem utan att få göra åtminstone ett mål. Sista touchen för matchen bekräftade just detta. Otroligt onödigt men inte alls förvånande :)

Fy faaaan för AXS… Suttit förköpskön i 40 min för att till slut komma in, hitta 4 biljetter, men sen inte komma vidare och hamnat till slut här:
27937D4D-AA0E-4581-B543-695980E55A18.jpeg

Avgå ALLA!!!

Nån som har 2-4 biljetter till premiären över?!? 🙏

Fy faaaan för AXS… Suttit förköpskön i 40 min för att till slut komma in, hitta 4 biljetter, men sen inte komma vidare och hamnat till slut här:
27937D4D-AA0E-4581-B543-695980E55A18.jpeg

Avgå ALLA!!!

Nån som har 2-4 biljetter till premiären över?!? 🙏
Löste sig efter ett psykbryt och att backa tillbaka hela vägen ut igen.
Fick till slut tag på 4 biljetter, fast på en skitsektion, men marschen å några bira på Söder är i alla fall räddad!

Tänk om… så går mina tankar varje år när säsongen börjar. Vi har en bred trupp med massor av spännande spelare, ska bli kul att se hur Marti får ihop det här laget.

Jag ser mest fram emot Europaäventyret i sommar. Har ni någon drömmotståndare?

Måste vara den sämsta matchen jag sett.
Men men, att ligga i topp i början har ju inte varit så bra har vi ju sett tidigare. Kanske bättre att börja säsongen på detta sätt?!
Bara att bryta ihop å komma igen!
💚🤍💚

Lektion i fotboll idag. Bara inse att vi är 2-3 storlekar mindre än Malmö på allt. Otroligt viktig match på torsdag. Det kommer storma är känslan om det blir 0 poäng där också.

Näpp, inte idag heller. Får väl se det som att vi ryckt plåstret på några av de tuffare bortamatcherna för säsongen iallafall.

Vi har inte en tillräckligt bra trupp för kunna utmana.
Nej det är väldigt tydligt nu sex omgångar in.
Tycker ändå synd om Cifuentes. Kommer in förra året och tar oss till en tredjeplats. Blir sedan halv-aktuell till jobb i QPR, blir kvar i Bajen, och säsongen därpå försvinner 5 spelare från startelvan och ersätts med juniorer och mediokra spelare med mjukglasspsyken.
Kan vi strössla ut ännu mer pengar i sommar? Eller har vi gjort av med värvningsbudgeten på 20-miljonersmannen Mikkelsen och övriga?

Tillbaka
Topp