Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
helt rätt! eller ja, jag har min svärmor. hon är riktigt dum och elak. var den romen go?Svärmor på besök. Ron och jag umgås i köket.
![]()
Min är ganska trevlig. Men pratglad plus.helt rätt! eller ja, jag har min svärmor. hon är riktigt dum och elak. var den romen go?
Härligt! jag måste testa mer rum. Ska se om jag kan fina den du har här på bolaget annars får la de ta hem den som flickan sa=) skål trevlig helgMin är ganska trevlig. Men pratglad plus.
Den är fin! Men Diplomatico är fortfarande min favorit.
det är du!!!Njut!!!Efter denna start på veckan så är man värd lite mys, med klocktidning, surfa på KS och en Whisky on the ROLEX!Ha en trevlig kväll alla glada KSare![]()
![]()
Efter denna start på veckan så är man värd lite mys, med klocktidning, surfa på KS och en Whisky on the ROLEX!Ha en trevlig kväll alla glada KSare![]()
![]()
Jag är förstDet är du värd! men klockan vill ja ha=)
det är du!!!Njut!!!
Fin drinkpinne![]()
Efter denna start på veckan så är man värd lite mys, med klocktidning, surfa på KS och en Whisky on the ROLEX!Ha en trevlig kväll alla glada KSare![]()
![]()
Hahaha...ja det är jag, men den hade garanterat smaka bättre med en Explorer![]()
Jag har en 16570 polar så det är bara byta=)
Jupp...det gör vi, men med pengar från min sida då![]()