• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ställ ner ditt glas, lägg klockan bredvid och fota!

BrewDog Tokyo (18,2 %)

x2uotw7.jpg

Gött att va gräsänkling! Tanterinon gillar att greja med pyssel och sånt, nu har dom en 2 dagars skrapning av något slag i vår lilla stad :cool:. Så nu sitter jag här själv och lapar LättvinsGLÖGG spetsat med massor av vodka , skrollar på KS och spelar svenska gruppen FREESTYLE på Spoitfy. Snart skall jag trycka några bärs, och senare så blir det favvo rätten när samboiolan är borta. Egen gjord kebabtallrik med mycket vitsås och tomater och alla tillbehör :p .

DSC_6206_zps9ecdd7c1.jpg

Farsan bjuder på wirre, då tackar man inte nej :)

LlSiZBb.jpg

u9yqadar.jpg

Eftersom man inte blir bjuden på wirre eller middag när man är gräsänkling så får man trösta sig ned ett lite glas öl. Räknar kallt med att ni (B1884 och Studenten) kompenserar för detta med riktigt fina julklappar.

Ensam är man av den enkla anledningen att frugan hade som krav att få åka på shopping resa till NY om jag skulle köpa ny klocka. Ni kan ju gissa att det inte kommer att bli en billigt :)

Eftersom man inte blir bjuden på wirre eller middag när man är gräsänkling så får man trösta sig ned ett lite glas öl. Räknar kallt med att ni (B1884 och Studenten) kompenserar för detta med riktigt fina julklappar.

Ensam är man av den enkla anledningen att frugan hade som krav att få åka på shopping resa till NY om jag skulle köpa ny klocka. Ni kan ju gissa att det inte kommer att bli en billigt :)

Min Sub ser ut att trivas bra! :D

Tillbaka
Topp