Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Söner of Sweden svävar på ett magiskt, skimrande oåtkomligt moln ovanför pyramidtoppen...
Fast seriöst, vad hände med SbS? Någon som hört något? Har det tillverkats/sålts något fysiskt exemplar av klockan?
Förutom logotypen ser de ut som de "inspirerats" av Tank för själva klockan.Finns till salu på hemsidan, för dryga 2k och uppåt. Rätt trevlig design ska sägas även om Västerbottensost nog har lite synpunkter på logotypen.
Vänligen
Forumets undersköterska
KS tråden kommer förresten upp som nr 2 på Google. Kan tänka mig att de inte är helnöjda med det.
Inte JLC utan ALS om man ska vara korrekt. Listor är annars ganska töntigt.Den enda någorlunda fastställda "listan" är väl The Holy Trinity som består av PP, AP och VC. Jag har flera gånger också stött på uttrycket The Big Four där man försökt att få in ytterligare en tillverkare. JLC har diskuterats som en fjärde men det råder väldigt delade meningar om det. Att försöka sig på en rangordning över flera tillverkare är nog en omöjlighet...[/QUOT
Försöker förstå varför Hublot hamnat så pass högt upp.. är det bara deras prissättning?Hittade den här och fick mig ett gott garv när ja såg "Consumer" delen !
Vi bumpar tråden lite![]()
La Ferrari tycker jag dom skall ha beröm för. Men kanske svårt att motivera enbart på enskilda urverk.Försöker förstå varför Hublot hamnat så pass högt upp.. är det bara deras prissättning?
Hittade den här och fick mig ett gott garv när ja såg "Consumer" delen !
Vi bumpar tråden lite![]()